Gå til innhold

Er dette den endelige bekreftelsen på D300 og D3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oooh. I can't stand the excitement :p

 

Hmm.. jeg synes fremdeles det er litt snålt av Nikon å lage en etterfølger til D200 så kjapt. På den annen side så er det kanskje nødvendig for dem å stjele noe av rampelyset fra Canon. Mulig Nikon er i ferd med å lære litt PR-tricks av Canon? ;)

Lenke til kommentar
Er Canon i rampelyset?? 40D har vært lite diskutert her på forumet, syns det er mer diskusjoner om Nikon som t.o.m Canonianere som Tomsi42 og Sutekh er med på. Bare innrøm det dere to, dere er noen skapnikonianere  :)

9339175[/snapback]

Det vel heller det at vi ikke synes at vi skal ha all moroa selv :)

 

Ikke det - Canon trenger skikkelig konkurranse.

 

Tom

Lenke til kommentar
Er Canon i rampelyset?? 40D har vært lite diskutert her på forumet, syns det er mer diskusjoner om Nikon som t.o.m Canonianere som Tomsi42 og Sutekh er med på. Bare innrøm det dere to, dere er noen skapnikonianere  :)

9339175[/snapback]

Høh? Jeg er Nikon D80-eier :p

 

Men jeg tar det som et kompliment at jeg tilsynelatende er såpass balansert i mine uttalelser at jeg blir tatt for å være Canonist ;)

Lenke til kommentar
Er Canon i rampelyset?? 40D har vært lite diskutert her på forumet, syns det er mer diskusjoner om Nikon som t.o.m Canonianere som Tomsi42 og Sutekh er med på. Bare innrøm det dere to, dere er noen skapnikonianere  :)

9339175[/snapback]

Høh? Jeg er Nikon D80-eier :p

 

Men jeg tar det som et kompliment at jeg tilsynelatende er såpass balansert i mine uttalelser at jeg blir tatt for å være Canonist ;)

9339272[/snapback]

 

Hmmm :hmm:

Lenke til kommentar

Wow. I det siste har jeg sittet på gjerdet ifht. rykter om nye Nikon-slepp, men den artikkelen fra Thom Hogan som Tomsi42 linket til fikk meg til å sperre øynene opp - nå tror jeg faktisk at noe spennende er på vei, og det kan være en ny D300.

 

I motsetning til en klovn som Ken Rockwell, er faktisk Thom Hogan seriøs, grundig, respektert og har kontakter i Nikon...

Lenke til kommentar
Wow. I det siste har jeg sittet på gjerdet ifht. rykter om nye Nikon-slepp, men den artikkelen fra Thom Hogan som Tomsi42 linket til fikk meg til å sperre øynene opp - nå tror jeg faktisk at noe spennende er på vei, og det kan være en ny D300.

 

I motsetning til en klovn som Ken Rockwell, er faktisk Thom Hogan seriøs, grundig, respektert og har kontakter i Nikon...

9339709[/snapback]

 

Artikklen til Thom Hogan har blitt grundig diskutert på dpreview, sist jeg sjekka hadde den tråden mer enn 120 innlegg. Noe er virkelig på gang.

Lenke til kommentar
Hvis Nikon kommer med 300D allerede nå; er det vel et tegn på at de ikke var fornøyd med D200? Sensoren kanskje ?

 

Tom

9339884[/snapback]

 

Den har jo blitt kritisert for dårlig batterikapaitet og for mye støy på høye ISO verdier (ISO sammenlignet med Canon). Men kan ikke tenke meg at Nikon ikke er fornøyd med salget av D200, den har jo vært en formidabel suksess. Oppgraderingen skyldes vel konkurransen fra Canon. Håper at D300 plasserer knappene bedre enn Canon 40D, ifølge ryktene skal den ha like stor skjerm.

Lenke til kommentar
Hvis Nikon kommer med 300D allerede nå; er det vel et tegn på at de ikke var fornøyd med D200? Sensoren kanskje ?

 

Tom

9339884[/snapback]

Vel, D200 ble annonsert november 2005, kanskje på tide med en ny modell?

9339952[/snapback]

 

Men det tok vel sin tid for den ble bredt tilgjengelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...