Gå til innhold

Gretsch Nashville nærbilde


texaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det fungerer flott dette. Nydelig rødfarge du har i gitaren din forresten. Hvis jeg skal nevne noe negativt så må det være at jeg syntes bildet ble litt vel mørkt på venstre side. Jeg er heller ikke helt sikker på hvor smart det er med det blå som ligger under gitaren.

 

Alt i alt et flott bilde som viser gitaren din fra sin helt klart beste side.

Lenke til kommentar
Godt bilde, men det er mye forstyrrende og en del utbrendte deler øverst i bildet.

9324090[/snapback]

Er desverre enig med Aak1 i kritikken hans. Strengene og det øvrige rotet blir bare ytterligere poengtert av refleksene som er utbrente.

Det finnes nok andre vinkler du kan bruker for å yte din nydelige C&W-gitar mer rettferdighet.

Nashville rules :yes:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Ok!

 

Takker for konstruktiv kritikk. Er vel ganske enig i at det er litt mange forstyrrende elementer ved nærmere gransking.

 

 

Å ja det er nok en bigsby arm som synns i bilde :)

9324875[/snapback]

 

EY :D Da så jeg riktig da :) Men hva om du legger gitaren ned, og du står over gitaren, og tar et bilde med hvit bakgrunn? Tror det kanskje vil se litt bedre ut :)

Lenke til kommentar
Ok!

 

Takker for konstruktiv kritikk. Er vel ganske enig i at det er litt mange forstyrrende elementer ved nærmere gransking.

 

 

Å ja det er nok en bigsby arm som synns i bilde :)

9324875[/snapback]

 

EY :D Da så jeg riktig da :) Men hva om du legger gitaren ned, og du står over gitaren, og tar et bilde med hvit bakgrunn? Tror det kanskje vil se litt bedre ut :)

9325011[/snapback]

 

Godt observert :D Skal nok finne frem gitaren igjen for å prøve litt nye ting ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok!

 

Takker for konstruktiv kritikk. Er vel ganske enig i at det er litt mange forstyrrende elementer ved nærmere gransking.

 

 

Å ja det er nok en bigsby arm som synns i bilde :)

9324875[/snapback]

 

EY :D Da så jeg riktig da :) Men hva om du legger gitaren ned, og du står over gitaren, og tar et bilde med hvit bakgrunn? Tror det kanskje vil se litt bedre ut :)

9325011[/snapback]

 

Godt observert :D Skal nok finne frem gitaren igjen for å prøve litt nye ting ja :thumbup:

9325097[/snapback]

 

Legg ut resultatene da? :)

Lenke til kommentar
Godt bilde, men det er mye forstyrrende og en del utbrendte deler øverst i bildet.

9324090[/snapback]

Er desverre enig med Aak1 i kritikken hans. Strengene og det øvrige rotet blir bare ytterligere poengtert av refleksene som er utbrente.

Det finnes nok andre vinkler du kan bruker for å yte din nydelige C&W-gitar mer rettferdighet.

Nashville rules :yes:

9324499[/snapback]

 

Hey! mer rockabilly en cw da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...