Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så forbanna typisk Liverpool. Arsenal får ikke straffe (klar), Liverpool får en billig...

Men hva sa jeg om Walcott inn... Nå mangler det bare at persie netter.

Skrevet

Her var Liverpool faen meg helt patetisk!!!!!!!!!!!!! Filming for faen! Jeg har aldri likt Chelsea men skal heie på dem, for Liverpool fortjener det ikke... TWAT You see.

Skrevet

Utrolig av dommeren, og Adebayor. Hvordan ihuleste bommet han der når han fikk den servert på sølvfat? Ikke bare dommeren som ødela for Arsenal :(

Men fy faen, jeg hater at Pool er i semien.

Skrevet

hardbarka United fan, men i kveld sympatiserer jeg med dere. Fy faen så uflaks dere har hatt i disse oppgjørene. Hadde jeg vært Wenger hadde jeg klikka MAX på dommerstanden. Faktisk skandale dømming x2...

Skrevet

Når vi blir slått ut, har jeg ikke problem å godta med mindre motstand jukser for å komme seg videre. Som Liverpool gjorde idag, KVALM!

Tragisk at de kan juble uten samvittighet, de kan bare suge min penis.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Bare sånn by the way, folkens, så hadde vi fått straffe om Babel ikke hadde scoret mot slutten uansett. Fabregas hang jo på slep etter skjorta hans. Så slutt å skyt dere selv i foten når dere snakker om juks, for det Fabregas gjorde der var skittent.

Takk for kampen. Vi gikk etter min mening fortjent videre.

Skrevet

Hadde ikke liverpool fått straffe, så hadde ikke arsenal trengt å kjøre alle man i angrep, og dermed hadde ikke situasjonen der oppstått. Så det blir jo uansett bare spekulasjonspølseri.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Det vedkjenner jeg :)

Skrevet
Bare sånn by the way, folkens, så hadde vi fått straffe om Babel ikke hadde scoret mot slutten uansett. Fabregas hang jo på slep etter skjorta hans. Så slutt å skyt dere selv i foten når dere snakker om juks, for det Fabregas gjorde der var skittent.

Takk for kampen. Vi gikk etter min mening fortjent videre.

Målene deres kom aldri fra like faktisk angripspill som vårs, hysj på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...