Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En meget sterk borteseier som fort kunne blitt en snublestein. Fulham har vært vanskelig å møte i år, men førsteomgangen er utklassing og kanskje den beste hittil i sesongen. 

Trossard gjør så utrolig mye riktig offensivt og ser ut som et knallkjøp. At Jesus kommer på banen i dag og ser ut til å fortsette akkurat der han slapp er en enorm boost. Ganske spesielt å tenke på spådommene mange hadde da han ble skadet, og hvordan laget har respondert. Jesus inn nå mot slutten av sesongen er virkelig som en ny klassesignering i et lag som allerede fungerer så godt som det gjør. 

De neste tre kampene spilles alle på Emirates og går som følger:

Sporting CP 16. mars (EL)

Crystal Palace 19. mars (PL)

*Landslagspause*

Leeds 1. April (PL)


Så møter vi Liverpool borte den 9. april på den ene banen de faktisk spiller god fotball. Det blir en svært vanskelig test og 6 poeng i hjemmekampene før denne er viktig. 

 

 

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er litt lettet for at vi ikke har mer Europa League denne sesongen? Det er kanskje ikke «lov» å si som fan, og selvsagt håpte jeg på seier som i enhver annen kamp. Men jeg klarer bare ikke å bli skikkelig motivert for denne turneringen, og spesielt ikke i år der det kun er til bry for PL-sjansene. (CL er etter alle solemerker sikret allerede) 

Jeg tar heller 1 PL-trofé enn EL+FA Cup+Mikke Mus 7 dager i uka. Til tross for hvor eksepsjonelt dette laget generelt fremstår, tror jeg satsing på to turneringer enda er for mye. 

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Alltid kjipt å tape, spesielt kamper vi «burde» vunnet, men samtidig tar jeg det ikke så veldig tungt. Dette er fortsatt et lag som sliter litt med mer enn 1 kamp i uka, da er det greit at vi nå kan fokusere på PL og heller komme sterkere tilbake i champions league til høsten. 

Lenke til kommentar
Inspector skrev (På 26.2.2023 den 9.34):

Proud to be a gooner ?

Aha, var det derfor min gode kompis Gunnar valgte Arsenal som favorittlag…:-)

Traff Gunnar på byen igjen i går.

Han er «still proud to be a Gunnar», men fotballen har han lagt på hylla. Nå er det viktigere ting å fokusere på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...