Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns Leno kuker det litt til på 3-2. Men fint at Arsenal taper.

Ingen andre enn Arsenals store drittunge kukjævel Özil som kuker det til. Ikke gidder han å takle etter å ha mistet ballen eller løpe hjemover etter å ha vært på banen i 15 minutter!! Fyren kan bare drite å dra vennligst reis til tyrkia eller tyskland jeg gir faen. Vil heller ha Ramsey på banen 10/10 ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen andre enn Arsenals store drittunge kukjævel Özil som kuker det til. Ikke gidder han å takle etter å ha mistet ballen eller løpe hjemover etter å ha vært på banen i 15 minutter!! Fyren kan bare drite å dra vennligst reis til tyrkia eller tyskland jeg gir faen. Vil heller ha Ramsey på banen 10/10 ganger.

lich(edit: monreal kanskje)  og leno gjorde ikke akkurat jobben de heller da.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Grunnen til at vi taper i dag er ekstrem inneffektivet av auba for en gang skyld. Og ett forsvar med masse rustne spillere og en midtbanespiller som stopper. Alle målene hadde vært avverget hadde vi hatt den normale rekka med sokratis og co. Koscielny har vært helt ute å kjøre, forståelig nok.

Blir vel litt feil å skylde på en spiss av vi taper i dag. Vi scoret mål, men vi gjorde alt for lite bakover. Forsvarsrekka og  Leno var ikke akkurat stabile i dag heller. LA MEG VÆRE FØRST TIL Å SI; JÆVLIG FLAUT Å VÆRE ARSENAL SUPPORTER I DAG FY FAEN!!!!

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Blir vel litt feil å skylde på en spiss av vi taper i dag. Vi scoret mål, men vi gjorde alt for lite bakover. Forsvarsrekka og Leno var ikke akkurat stabile i dag heller. LA MEG VÆRE FØRST TIL Å SI; JÆVLIG FLAUT Å VÆRE ARSENAL SUPPORTER I DAG FY FAEN!!!!

Hvis du leser mer enn første setning så ser du vel for faen hva jeg skriver.

Alle målene hadde vært avverget om forsvarsrekka var ett snev av matchfit.

Lenke til kommentar

Hvis du leser mer enn første setning så ser du vel for faen hva jeg skriver.

Alle målene hadde vært avverget om forsvarsrekka var ett snev av matchfit.

Koscielny er den eneste som ikke kan klandres i dag etter min mening. Alle andre var på villspor, bærtur og må, bør, skal klandres for å komme joggende etter svært sultne soto spillere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...