Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

`07 Saab 9-3 1.9 TiD 120 hk - chiptuning


Anbefalte innlegg

BSR framstår som profesjonelle. Kjøpte BSR chip hos Autopower i `00 og var veldig fornøyd da også, så jeg er ganske overbevist om at du gjør et bra valg der.

Rart at saab kaller disse for 1,8 !?

Masse rart. BMW sine x30d og x35d motorer er begge 3-litre, så det er ikke alltid modellbetegnelsen sier alt om motorvolumet. Så det nok ikke bare Saab. Har forresten hatt gleden av å teste X35d motoren i en 3-serie coupe samt en 5-serie touring, og jeg prøver å glemme draget den leverte når jeg kjører min egen nytrimmede bil...

:)

 

EDIT: Kom i skade for å bestille eksosanlegget jeg linker til lenger oppe også.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig! 335 eller 535 har jeg også lyst og prøve! (har forresten eid 4 bmw'er) Så det er ett merke jeg har stor respekt av.

 

Hva ble prisen på dual eksosen?

Sendte mail til hirsch og de skal lansere dual eksos til biopower om en måned ca. Så det er noe jeg skal bestille også. Post bilder av bilen din når alt er montert. :)

Lenke til kommentar
Hva ble prisen på dual eksosen?

9550784[/snapback]

Mener at utsalg er 10.500 + montering og lakkering. Fikk en hyggeligere pris under forutsetning av å ikke gå ut med den. Satser på å montere selv, og så får jeg vurdere om jeg drister meg på lakkeringen også. Men det er en stund siden sist, så jeg har ikke helt bestemt meg.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...