SnusHanen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Den er lvl 34, kjipt eller så hadde den nesten funka med TBC enchants:)
Dernel Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) EDIT: helt feil post, slett Endret 17. oktober 2007 av Dernel
ZaiCoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 er lvl 62 nå, kan noen sette opp liste hva lvl creepsa er på desse plassene: netherstorm blades edge mountain zangarmarsh hellfire peninsula nagrand terokkar forrest shadowmoon valley
DisplayName123 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) Den er lvl 34, kjipt eller så hadde den nesten funka med TBC enchants:) Det har ikke noe med hvilken level du kan bruke den på, men hvilken item level den har. Altså du kan bruke TBC enchants på den. Edit: La merke til at posten var litt gammel, kanskje. Endret 30. november 2007 av Inxs
ZaiCoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 vet det er gammel post, men kan noen svare på hva lvl creepsa er på desse plassene: netherstorm blades edge mountain zangarmarsh hellfire peninsula nagrand terokkar forrest shadowmoon valley
Schjellin Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hellfire: 58-60 Zanga: 60-62 Terokker: 62-64 Nagrand: 64-67? Også er resten 67 - 70..
ZaiCoN Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 kunne noen satt opp liste hvor det er best å grinde for å få opp rep hos de forskjelige plassene så får nok te heroic, atm har eg bare hos thrallmar
MrRexor Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 kunne noen satt opp liste hvor det er best å grinde for å få opp rep hos de forskjelige plassene så får nok te heroic, atm har eg bare hos thrallmar Kunne noen gi denne mannen en link til google? Whops!
ZaiCoN Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 hater google:P er ikkje så flink å vite hva eg skal søke på osv:P, har prøvd å google litt, men fant ikke noe som hjalp meg, derfor eg spør her
Heart Break Kid Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 (endret) hater google:P er ikkje så flink å vite hva eg skal søke på osv:P, har prøvd å google litt, men fant ikke noe som hjalp meg, derfor eg spør her TRYKK MEG! Btw ved å søke "World of warcraft reputation" på Google fikk jeg dette : TRYKK MEG OGSÅ! Endret 22. desember 2007 av Heart Break Kid
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 hater google:P er ikkje så flink å vite hva eg skal søke på osv:P, har prøvd å google litt, men fant ikke noe som hjalp meg, derfor eg spør her TRYKK MEG! Btw ved å søke "World of warcraft reputation" på Google fikk jeg dette : TRYKK MEG OGSÅ! Jeg lurer på hvor jeg skal trykke.. Hmmmmmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå