Gå til innhold

kor er det best å gå med magen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mye fint caster loot i shadowfang keep :)

Snart kan du vel gå i SM library?

edit:typo

9288317[/snapback]

prøvde å gå i shadowfang keep, men klarer det ikkje solo, prøvde, men klarer akkurat å ta en av dei 2 som er helt med døra i begynnelsen så dør eg visst eg ikke springer rett ut igjen, prøvde meg i arathi, klarer fint å ta en raptor, så må eg heale meg før eg tar neste

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Shadowfang Keep er en instance for 5 stykker da.

• 1 måned senere...
Skrevet

hvilken lvl må eg mest sansynlig være i for å klare det questet i tarren mill, der skal drepe sånne elite i dun garok? er snart 32 nå

Skrevet

Å ta en og en ute der er forsåvidt ganske greit, men hvis du skal ta han "bossen" nedi kjelleren der, så er du god om du gjør det solo som 28 lock! Bør være 3, hvertfall 2 der nede.. Kommer mange adds....

Skrevet
okey, går over til frost eg da siden meste parten av tiden går eg solo

9300127[/snapback]

Frost funker mer enn bra nok i grupper også. Men synes det er latterlig av Blizzard å gjøre Serpentshrine immune mot frost. Tenk på alle stakkarer som har Frozen Shadoweave-settet som meg selv. :(

9304720[/snapback]

Ikkje så forbanna latterlig som at kun folk med tailor kan bruke settet.

Det krever meir eller mindre at alle som ikkje speler så hardcore _må_ gå tailor for å få et bra dps gear.

Er det i det heile tatt noken andre professions som opererer med det her? (Ja, eg e uvitande) ^^

Skrevet (endret)

Alchemy: Trinket. (Som healer)

Leatherworking: Hunter/Shaman/Druid-set som ikke er så aller verst.

Tailoring: Mage/Warlock/Priest-sets som er syke. (evt. Druid)

Blacksmith: Får ett godt våpen som weaponsmith og en grei chest som armorsmith.

Jewelcrafting: Noen ok gems bare, knapt bedre enn man kan kjøpe på AH.

Enchanting: Ekstra 4 weapon damage, 40healing eller 24spelldmg, helt ok.

Engineering: Ingen verdens ting.

Endret av Per-Stian
Skrevet

Alchemytrinken har ikkje all verdens betydning.

Har faktisk LW sett som du må ha LW for å bruke. (Jaja..har aldri hatt det heilt der oppe som profession så godt mulig det).

JC får du kun trinkets, afaik, og det er ikkje noke spes iforhold til det som kan droppe i vanlige instances/heroics.

Enchantinga er grei, den er ganske brukbar, men likevel er det ikkje 3 heilt egne deler på armoren som du kun får bruke med å vere tailor (og tydeligvis LW), men du får noke ekstra damage stuff på ringane.

Vil ikkje gi meg på at det er "utgjort" at en må ha tail for å bruke moon/spell/shadow stuff. =P

Skrevet

akkurat nå har eg enchanting og mining som professions, skal gå over til tailoring og enchanting når eg er i ca lvl 40-50, grunnet eg valgte mining var at eg hørte at kunne tjene mye penger på dette, men til nå ser det dårligt ut, hva må eg gjøre for at skal tjene på å ha mining?

Skrevet

Litt off-topic, men når vi snakker om professions, så er jeg veldig fornøyd med Jewelcrafting. Man kan lage bra trinkets og annet tilbehør. Og det du trenger å bruke selv kan du selge til gode priser på AH.

Tailoring virker også som et interessant valg:)

Skrevet

http://www.wow-pro.com/node/754

Levelling-guide for horde,fordelen med å bruke en slik er at man får en bedre effektivitet,ved at guiden sier deg hvilke quests du skal ta for ulike områder og hva mobs du trenger drepe for disse quests,foruten at den hjelper med informasjon om hvordan man finner fram i zonene.

Følger denne guiden selv da jeg startet noen ny karakterer på en ny server som en liten avveksling.

Skrevet

er 39 nå, har vært litt i dushallow elns, det som ligger til høgre i barrens, hvor er det best for meg å gå å gjøre quest eventuelt aoe grinding?

Skrevet
Mye fint caster loot i shadowfang keep :)

Snart kan du vel gå i SM library?

edit:typo

SM lib er vel rundt lvl 35 er det ikke? :p mener å huske at den staffen som dropper der har lvl 37 rec..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...