Gå til innhold

Kjøpe PS3 i utlandet?

Bruno Mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Kan jeg kjøpe PS3 på Kypros? Blir det samme spill\blue-ray- sone osv?

2. Noen som vet om det eventuelt er billigere? Om det ikke er mye å spare, kjøper jeg heller, selvfølgelig, i Norge.

PS! Drar til Kypros til mandag, så det hadde vært fint med svar før det. :thumbup:

Takker for raske svar. :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1. Kan jeg kjøpe PS3 på Kypros? Blir det samme spill\blue-ray- sone osv?

2. Noen som vet om det eventuelt er billigere? Om det ikke er mye å spare, kjøper jeg heller, selvfølgelig, i Norge.

PS! Drar til Kypros til mandag, så det hadde vært fint med svar før det. :thumbup:

Takker for raske svar. :w00t:

9252617[/snapback]

Kan iallefall bekrefte at det er samme Blu-Ray sone som oss ;)Soner

Skrevet
Viss det er billigere kan du like greit kjøpe der, for alt det andre er jo som her i Norge.

Kanskje strømkabelen er annerledes

9252772[/snapback]

Ja, sjekk for all del spenningen først. ;)

Skrevet
Viss det er billigere kan du like greit kjøpe der, for alt det andre er jo som her i Norge.

Kanskje strømkabelen er annerledes

9252772[/snapback]

Så da sier du at det funker med spill, film osv, som om jeg skulle kjøpe i Norge? Så sant spenningen er riktig da.

Skrevet

Kypros er vell ved Hellas elr no? Som er innenfor Europa så da skal det ikke være noe problem som helst, utenom at du kanskje ikke får norsk XMB, men care :p

Skrevet

Norsk Xross Media Bar ? :hmm: mener jeg det het :p full gjetting, men tenker på menyene da. Så viss du kjøper den i Kypros kan du kanskje bare få engelsk meny, trur ikke norsken din er så dårlig at du trenger norske menyer akkurat :p

Skrevet

Jeg tror det går greit. Ikke at jeg har sjekka, men tror gresk ligger inne som språk på PS3en, akkurat som norsk. Derfor burde vel det være norsk på kyprotiske/greske også? :hmm:

Skrevet

Jau, kjøpte min i USA, ikke no problem. Men en ting jeg lurer på, tenkte å kjøpe et par blu-ray filmer. er det noe soneinndeling jeg må se på da? vet at spillene er sonefrie, men hvordan er det med filmene?

Skrevet

Det viktigste er vell, at ved å handle i utlandet.

Mister du den norske 5 års reklamasjonsretten. :no:

Skjer det noe. Sitter du der med en defekt maskin.

Og det kan bli en dyr 1000 lapp :no:

Derfor skal det lønne seg å handle andre steder

Må prisen være minst halv av den norske dvs. ca 3000,-

Og det får du den ikke til på Kypros ivertfall. :innocent:

Skrevet

Alle PS3 spill er SONEFRIE det betyr at du kan spille av alle spill uanz hvor du har kjøpt maskinen elr spillene.

DVDer og BluRay er litt annerledes for dem har soner.

Skrevet

eg har bestilt inn noen maskiner, så de som evt er interesert kan ta kontakt. all betaling kan skje i etterkant. jeg har selvsagt bestilt maskint til meg selv også.

Sverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...