moeskimo Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 hei! jeg har problemer med å spille need for speed carbon online, hver gang jeg velger hvilket modus ranked, og begynner å søke etter spillere, så kommer det opp en beskjed om at jeg må laste ned den siste patchen selv om jeg allerede har gjort det. jeg tror at jeg gjorde det rette, lastet ned filen - dobbelklikket på patchen slik at en svart boks kom opp og begynte å intialisere ett eller annet. men det virker bare ikke, hjelp noen?
Danieluh Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Både jeg og fettern min har samme problem! Noen som kan hjelpe?
psychomikkel Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Hvilken spill maskin har der spillet på? Pc(vet ikke om det går an men) Wii X-box Play Station...
Crazy_Man Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 patching forekommer vel kun på pc etter det jeg har forstått + at dette er pc spill delen av forumet
psychomikkel Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 patching forekommer vel kun på pc etter det jeg har forstått + at dette er pc spill delen av forumet 9593881[/snapback] hehe bare visste ikke at det gikk an se
moeskimo Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 ja, nå kan dere bare glemme det har funne ut problemene
Crazy_Man Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 gjerne skriv hav som var galt i tilfelle andre får samme problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå