Gå til innhold

Bioshock er ferdigutviklet (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet fikk 10/10 av OXM. Jeg forventer samme karakter av Gamer.no ;)

9249145[/snapback]

 

For å ikke nevne 95% i PC Gamer sin omtale. :)

9249912[/snapback]

 

Jeg synes det er merkelig med 100% belønninger i karakter. Det betyr jo at spillet er perfekt og at det dermed aldri kan bli overgått.

 

Dersom jeg skulle gi karakterer på en skala fra 1 til 10 ville jeg aldri gi høyere en 9. 10 er jo perfeksjon og det mener jeg vi aldri vil få.

 

Forvrig gleder jeg meg som en unge til spillet. Jeg håper det er like bra som det ser ut. ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er merkelig med 100% belønninger i karakter. Det betyr jo at spillet er perfekt og at det dermed aldri kan bli overgått.

 

Dersom jeg skulle gi karakterer på en skala fra 1 til 10 ville jeg aldri gi høyere en 9. 10 er jo perfeksjon og det mener jeg vi aldri vil få.

9253992[/snapback]

 

Nei, det betyr at spillet ligger i de øvre 5% (gitt at man bruker 0-en, ellers ligger det i de øvre 6%) av "det ultimate spillet".

 

Det å gi 100/100 tilsier derimot at spillet er blant de øverste 0.5% av spill..

 

For å være dum: gitt at man har en skala som går fra 1-3, så kan ingen spill få 3 fordi det er "det episke høydepunkt av alle historiens spill" (noe Erling sikkert ville ha skrevet en gang i tida)? Nei, det betyr i praksis at spillet var bedre enn 2.5, om man skal begynne å dytte på smådetaljer og drit.

 

Hva Gamer.no bruker som styreregler for hvordan vi omtaler spill er tilgjengelig i andre tråder rundt om, og forteller akkurat hva som ligger i hver karakter. Hiusk forøvrig at dette er en artikkel om at spillet er _ferdig_ nå, og at alle disse omtalene er ting som er produsert etter uferdig kode. Dette betyr i praksis at ting må vurderes i forhold til "dette blir fikset til slippet", "dette kommer til å være annerledes" og så videre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...