Gå til innhold

labkurs i 3FY,3kj,biologi


isg

Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg skal prøve å forbedre vitnemåle mitt fra videregående, det innebærer bla. at jeg må ta opp 3FY,3kj,biologi... noen som vet hvor jeg kan få labkurs i dissefagene uten å ta opp hele faget (kurset) ved en privatskole? (bor i Trondheim) Skal prøve å lese selv, som privatist.

 

Blir glad for svar :)

Endret av isg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingen obligatoriske labkurs i 3BI som privatist i alle fall. Tok selv faget som privatist i vår og leste kun selv. Men man får som oftest spørsmål om noe man vanligvis lærer på en ekskursjon på eksamen, men dette går greit bare man har forbedredt seg og valgt et økosystem på forhånd ;)

Lenke til kommentar
har ikke 3kj fra før..så da må jeg ha labkurs?

9239510[/snapback]

 

Ingen fag har obligatoriske labkurs når du går opp som privatist (ifølge Sonans Trondheim), det er bare anbefalt. Det er vel viktigere å få dem med seg i 2er-nivå-fagene, der privatisteksamen er muntlig, og du antakelig må utføre en øvelse på eksamen.

 

Anyway, om du vil ta elevøvelser går det an å ringe f.eks Sonans å høre om det går an å ta dem separat. Når man tar et fag der vanligvis må man betale separat for faget og elevøvelsene, og f.eks elevøvelser i 2bi og 2kj koster 1500 hver. Aner ikke om de er sleipe og ikke vil la folk kun ta labøvelser men du kan jo undersøke. Tror 3-nivå-labene koster ca 3000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...