Lord_Revan Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Skal en tur til Oslo til uka og har tenkt og handle noen gamle konsoller (brukte 5/6 generasjons) og spill. Hadde vært flott om noen lokale kunne anbefale butikker som har slike ting, adressa (Til butikken ) hadde også vært fint. Takker for svar!
Snikpellik Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Spiderman (nå heter det Game) er en fin butikk. Det er flere i Oslo, men det mest naturlige valget må vel være den ved Karl-Johan. Veldig hyggelige folk der og jeg tror de skal ha noe sånt. Er enkelt å finne butikken, bare å gå forbi Burger King og ta til venstre i sidegata. Ellers er jo Spaceworld Megastore også bra, men prisene er høye (vet ikke helt om jeg klarer å forklare hvor denne ligger, er ikke så veldig kjent i Oslo, bor ikke der). Men de har i allefall mye annet rart spillstuff, som soundtracks... Så kanskje du kan prøve.
ostesaks Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Her har du en liten oversikt over de som selger brukte konsoller og spill som jeg vet om iallefall EB Games finner du både på Byporten og Aker Brygge. Spider man finner du i Kirkegata (sidegate karl-johan) og i hegdehaugsveien helt nederst bak slottet. Ellers er bra spillbutikker Spaceworld megastore og Platekompaniet på Oslo City.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå