ukjentbruker Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Heisann, er lenge siden jeg har spilt wow nå. Prøvde nettopp å logge meg inn på account management og må si jeg ble ganske overrasket. Får fortalt at det ikke er noen account med det navnet jeg hadde lengre, ei heller noen account knyttet til min mail. Har ikke fått noen som helst slags advarsel via. mail eller noe. Er dette vanlig prosedyre ved inaktiv account? Skal nevnes at jeg har TBC på accounten og er i lvl 66. Rare saker, men men, sikkert like greit å ikke røre wow igjen. Så, kan jeg bare glemme å få accounten tilbake?
iNeo Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Ring Blizzard for å få en forklaring? Ikke spør her. Ingen her som kan hjelpe deg uansett.
hemi-cuda Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Har du gjort den feilen jeg gjorde en gang tro? Inne på account management sto det å at min konto ikke fantes men det var fordi jeg hadde gått in på den amerikanske wow siden
DisplayName123 Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Husket du å gå inn på wow-europe.com og ikke worldofwarcraft.com? Edit: hemi-cuda var før meg. Endret 30. juli 2007 av Inxs
ObscureScience Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 kontoer blir tatt vare på i minimum 6 måneder etter siste betalte måned. hvis du har tbc så er det vel mindre enn d siden du har spillt. du bør nok kontakte blizzard
ukjentbruker Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Husket du å gå inn på wow-europe.com og ikke worldofwarcraft.com? Edit: hemi-cuda var før meg. 9175494[/snapback] Jada, er da ikke så lenge siden jeg rørte wow, får ta å ringe blizzard å høre hva som er problemet.
QveltinG Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 lvl 66 dwarf priest kalt Burre? har sett Sirhaavard ingame, er det også deg?
ukjentbruker Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 lvl 66 dwarf priest kalt Burre? har sett Sirhaavard ingame, er det også deg? 9177816[/snapback] oioi, qvelting, er du fortsatt på disse forumene? Sirhaavard er desverre ikke lengre i mine hender. Er deci "still up and running"?
QveltinG Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 yessda. de holder på i BT, illidan på 20% as we speak Bare, Sirhaavard spurte om å få joine arena team, på norsk. Så trodde det var deg bare. men flott at du kommer tilbake ......hvis du får tak i acc din da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå