Gå til innhold

Ny mp3 mobil, med bra design?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Skal kjøpe meg ny mobil!

 

Er lei av at alle bra mp3 mobilene blir laget av Sony Erikson og ser halveis like ut alle sammen, er det fks. bra musikkmobiler fra Motorola, Samsung eller LG?

 

Info:

 

Pris: middels

Design: Svært viktig

MP3 spiller med god meny og bra lyd

Bra batteri

 

 

 

Har sett på:

 

Motorola V6

Motorola KRIZ1

Samsung U-600

 

 

Er det mulig å koble headsett (mini-jack) til noen av mobilene, eller bruke omformer?

 

Kom med flere forslag og erfaringer :innocent:

Endret av KlikkaMongo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

 

Skal kjøpe meg ny mobil!

 

Er lei av at alle bra mp3 mobilene blir laget av Sony Erikson og ser halveis like ut alle sammen, er det fks. bra musikkmobiler fra Motorola, Samsung eller LG?

 

Info:

 

Pris: middels

Design: Svært viktig

MP3 spiller med god meny og bra lyd

Bra batteri

 

 

 

Har sett på:

 

Motorola V6

Motorola KRIZ1

Samsung U-600

 

 

Er det mulig å koble headsett (mini-jack)  til noen av mobilene, eller bruke omformer?

 

Kom med flere forslag og erfaringer :innocent:

9137736[/snapback]

 

Kan du leve med en litt dårlig skjerm og å lade telefonene hver kveld, er Nokia N91 8gb et godt valg.

Den har 8gb minne, 3,5mm mini jack og veldig god lydkvalitet.

jeg har ikke denne selv, men har prøvd den.

Og jeg skal kjøpe den

Endret av jachbi
Lenke til kommentar
Hallo!

 

Skal kjøpe meg ny mobil!

 

Er lei av at alle bra mp3 mobilene blir laget av Sony Erikson og ser halveis like ut alle sammen, er det fks. bra musikkmobiler fra Motorola, Samsung eller LG?

 

Info:

 

Pris: middels

Design: Svært viktig

MP3 spiller med god meny og bra lyd

Bra batteri

 

 

 

Har sett på:

 

Motorola V6

Motorola KRIZ1

Samsung U-600

 

 

Er det mulig å koble headsett (mini-jack)  til noen av mobilene, eller bruke omformer?

 

Kom med flere forslag og erfaringer :innocent:

9137736[/snapback]

 

Kan du leve med en litt dårlig skjerm og å lade telefonene hver kveld, er Nokia N91 8gb et godt valg.

Den har 8gb minne, 3,5mm mini jack og veldig god lydkvalitet.

jeg har ikke denne selv, men har prøvd den.

Og jeg skal kjøpe den

9139827[/snapback]

Tror ikke dette er helt telefonen for han da han synes design er noe av det viktigste. Telefonen er svær som en murstein, tung og stygg.

Lenke til kommentar
Hallo!

 

Skal kjøpe meg ny mobil!

 

Er lei av at alle bra mp3 mobilene blir laget av Sony Erikson og ser halveis like ut alle sammen, er det fks. bra musikkmobiler fra Motorola, Samsung eller LG?

 

Info:

 

Pris: middels

Design: Svært viktig

MP3 spiller med god meny og bra lyd

Bra batteri

 

 

 

Har sett på:

 

Motorola V6

Motorola KRIZ1

Samsung U-600

 

 

Er det mulig å koble headsett (mini-jack)  til noen av mobilene, eller bruke omformer?

 

Kom med flere forslag og erfaringer :innocent:

9137736[/snapback]

 

Kan du leve med en litt dårlig skjerm og å lade telefonene hver kveld, er Nokia N91 8gb et godt valg.

Den har 8gb minne, 3,5mm mini jack og veldig god lydkvalitet.

jeg har ikke denne selv, men har prøvd den.

Og jeg skal kjøpe den

9139827[/snapback]

Tror ikke dette er helt telefonen for han da han synes design er noe av det viktigste. Telefonen er svær som en murstein, tung og stygg.

9139844[/snapback]

 

Jeg liker designt til nokia n91 jeg, stor og tung er den men jeg liker den

Lenke til kommentar

Styr unna

Nokia N91 8GB er det dårligste kjøpet. Ikke bare er lyden under middels, batteriet holder ikke ut i mer enn 9 timer og 40 minutter. At telefonen i tillegg koster 4000 kroner og i praksis er over to år gammel hjelper ikke. N91 ble nemlig lansert i april 2005, mens en versjon med 8 GB lagringsplass ble lansert i fjor høst.

Kilde

 

 

 

Høres ikke helt lovende ut, men uansett så er jeg enig med Deleder, jeg vil han mobil som ser litt penere ut...

Hvet jeg er kresen:)

 

Men takk for hjelp! :D

Endret av KlikkaMongo
Lenke til kommentar
Styr unna

Nokia N91 8GB er det dårligste kjøpet. Ikke bare er lyden under middels, batteriet holder ikke ut i mer enn 9 timer og 40 minutter. At telefonen i tillegg koster 4000 kroner og i praksis er over to år gammel hjelper ikke. N91 ble nemlig lansert i april 2005, mens en versjon med 8 GB lagringsplass ble lansert i fjor høst.

Kilde

 

 

 

Høres ikke helt lovende ut, men uansett så er jeg enig med Deleder, jeg vil han mobil som ser litt penere ut...

Hvet jeg er kresen:)

 

Men takk for hjelp! :D

9140962[/snapback]

 

Har lest i andre tester at lydkvaliteten er upåklagelig- der i blant hjemmepcs test.

Men amobil er jo kjent for å skrive mye dritt om telefonene de ikke liker - de gav jo iphone terningkast 5 selv om den mangler mms, 3g og koster fleks med tanke på alternativene.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...