Gå til innhold

Diverse vannkjølingsutstyr gis bort!


Anbefalte innlegg

Hallo alle vannkjølingsentusiaster!

Noen tror kanskje at jeg ikke lenger vandrer rundt på jorden, men der tar dere feil! :!:

I min fortsatte vandring har jeg imidlertid funnet andre interesser, og har av den grunn tenkt å kvitte meg med det jeg har liggende av vannkjølingsutstyr.

Se bilde:

ALT gis bort mot avhenting!! Har også noe mer knask på lur, for den som er interessert......

Ta kontakt på 908 47 102 for avtale om du er interessert, eller send meg en PM.

 

Vann.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:cry: skal du slutte med vannkjøling? :(

9127795[/snapback]

 

Vel... Ikke helt, om det kan være til trøst! Men jeg har som sagt funnet andre interesser, som også tar litt tid.

Samtidig føler jeg vel at jeg ikke har så mye mer å gi, og dessuten kryr det jo av andre dyktige folk her!

Dermed får jeg håpe at savnet ikke blir så voldsomt stort...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Samtidig føler jeg vel at jeg ikke har så mye mer å gi, og dessuten kryr det jo av andre dyktige folk her!

9128894[/snapback]

Der meiner eg definitivt at du tek feil (i at du ikkje har meir å gje, ikkje i at det kryr av andre dyktige folk her :p)! Du har absolutt noko å tilføre oss andre på dette forumet!

 

Det har alltid vore både interessant og lærerikt å lese det du har posta her, og eg håpar då inderleg at du vil halde fram med å vere aktiv på forumet, og at du kan finne plass til å halde fram med ymse vasskjølingsprosjekt parallelt med dine nye interesser! :)

 

Dermed får jeg håpe at savnet ikke blir så voldsomt stort...

9128894[/snapback]

No kan eg berre prate for meg sjølv, men det skulle forundre meg stort om ikkje eg har fleire her med meg når eg seier at det hadde vore eit stort sakn viss du skulle forsvinne frå forumet! :)

Lenke til kommentar
Æsj, så synd jeg ikke så dette med en gang da...

 

Tør jeg spørre hva den nye interessen(e) er? En ting er i hvert fall sikkert for meg, så fort jeg får bil blir det prioritert langt før vannkjøling og pc :green:

9205239[/snapback]

 

Hmm, "u can´t win them all", vettu! ;-)

 

Den nye interessen, som jeg for så vidt har hatt omtrent ett år nå, er lyd og bilde!

Dvs, lyd begynte jeg vel egentlig med tidlig i sekstiårene, men så overtok motorsport og sånt i en lang periode.

Her er i alle fall et par skrøpelige bilder av lytterommet / kinoen min, hvor det aller meste er selvlaget:

 

Kino1.jpg

 

Lerret på plass:

 

Kino2.jpg

 

Full fart! :p

 

Kino3.jpg

 

Kan godt spesifisere utstyret litt nærmere, om noen ønsker det?

 

Ellers setter jeg stor pris på dine ord, garegaupa! Sånt varmer i en gammel skrott...

Og kan vel love deg og andre at jeg nok fortsatt blir hengende her, selv om det kanskje blir mer sporadisk.

Btw; Det er lov å sende meg en PM, om det skulle være noe! Jeg kan ikke love et svar på rappen, men skal i alle fall prøve så godt jeg kan å hjelpe. :yes:

 

Nå går jo dette OT så det riktig smeller, så da kan jeg likegodt klinke til med min aller nyeste "interesse", om jeg får lov?

Har kjøpt meg "ny" bil, en 2005 Ford Mondeo Titanium 2,2 TDCI. (Hint-hint, sablabra!) (Bilde kan legges ut, om det er interessant).

Og med en "lur" boks på plass, pumpes det ut 182hk og 440nm under panseret. Turboladede dieselhester er slett ikke som andre hester, det kan jeg skrive under på!!

Med et såpass hyggelig dreiemoment, skal du ha en ganske frisk bil for å holde følge! Og jeg er slett ikke kjent for å være treig på gassen, så bare kom og prøv! :mrgreen:

 

Men tilbake til temaet: Han som hentet rubbel og bit, kan umulig få bruk for alt sammen, så kanskje han er så grei å dele litt med andre?

Samtidig ber jeg om forståelse for at jeg ikke orket å gi fra meg delene bit for bit, det hadde jo blitt litt av et race til postkontoret!

Lenke til kommentar
Den nye interessen, som jeg for så vidt har hatt omtrent ett år nå, er lyd og bilde!
Ikke noe dårlig valg av interesse, selv om det fort blir enda dyrere enn å være interessert i hardware og overklokking. :)

 

Si ifra til meg når du har noe hifiutstyr du skal gi bort. :!:

Lenke til kommentar
Nå går jo dette OT så det riktig smeller, så da kan jeg likegodt klinke til med min aller nyeste "interesse", om jeg får lov?

Har kjøpt meg "ny" bil, en 2005 Ford Mondeo Titanium 2,2 TDCI. (Hint-hint, sablabra!) (Bilde kan legges ut, om det er interessant).

Og med en "lur" boks på plass, pumpes det ut 182hk og 440nm under panseret. Turboladede dieselhester er slett ikke som andre hester, det kan jeg skrive under på!!

Med et såpass hyggelig dreiemoment, skal du ha en ganske frisk bil for å holde følge! Og jeg er slett ikke kjent for å være treig på gassen, så bare kom og prøv! :mrgreen:

 

Men tilbake til temaet: Han som hentet rubbel og bit, kan umulig få bruk for alt sammen, så kanskje han er så grei å dele litt med andre?

Samtidig ber jeg om forståelse for at jeg ikke orket å gi fra meg delene bit for bit, det hadde jo blitt litt av et race til postkontoret!

9208320[/snapback]

 

Jeg skal nok ta deg med mor sin 90 hk focus! :green: Skjønt, det skal vel en del til for å slå hele 440 nm...

 

Rat race til postkontoret kunne da blitt underholdning nok i seg selv det vel? :p Jeg mangler bare en cpu-blokk så kan jeg vannkjøle den andre pcen her også...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Rat race til postkontoret kunne da blitt underholdning nok i seg selv det vel? :p Jeg mangler bare en cpu-blokk så kan jeg vannkjøle den andre pcen her også...

9209530[/snapback]

 

Hehe, hva slags CPU?

Jeg har jo fortsatt noe småtteri på lur, og kan sikkert lage noe også. :whistle:

Endret av Skrue
Lenke til kommentar
Rat race til postkontoret kunne da blitt underholdning nok i seg selv det vel? :p Jeg mangler bare en cpu-blokk så kan jeg vannkjøle den andre pcen her også...

9209530[/snapback]

 

Hehe, hva slags CPU?

Jeg har jo fortsatt noe småtteri på lur, og kan sikkert lage noe også. :whistle:

9209783[/snapback]

 

Det der så jo flott ut :D

 

Vel, ikke min drømmekino, men det er bare pga. jeg har sett dette :p

 

Men det blir kanskje i en annen klasse da. Der snakker vi jo langt over en million bare i HiFi osv.

 

Uansett, det så veldig bra ut det du har skaffet deg :D

 

Hva slags projektor er det du har? Bildet så veldig fint ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Det der så jo flott ut :D

 

Vel, ikke min drømmekino, men det er bare pga. jeg har sett dette :p

 

Men det blir kanskje i en annen klasse da. Der snakker vi jo langt over en million bare i HiFi osv.

 

Uansett, det så veldig bra ut det du har skaffet deg :D

 

Hva slags projektor er det du har? Bildet så veldig fint ut :thumbup:

9210099[/snapback]

 

Takk!

Neida, min skarve kino blekner jo i forhold til Nobleman´s utgave, og en rekke andres også.

"Værstingene" bruker jo fort-vekk flere hundre-tusen på utstyret sitt, og enkelte også millioner. Kjenner faktisk noen av de gutta, og har også hatt gleden av å høre / se utstyret.

Har jo også vært med på å bygge referansekinoen til AV-forum.no, så jeg vet hvordan det kan låte.

Projektoren er faktisk en gammel traver, en Panasonic PTAE 700E. Men den gir fortsatt et brukbart bilde! :)

Lenke til kommentar

Bare for å gå enda mer off-topic så vil jeg gjerne si at du Skrue er fortsatt vannkølings helten min. :p

 

Husker gode gamle overklokking.no dagene med hardbarka hjemmelaget vannkjøling fra selveste Skrue. Det var da jeg ble inntresert i vannkjøling. :)

 

Når jeg kjøper pc idag er det ikke snakk om noe annet en vannkjøling, engang vannkjølt, alltid vannkjølt. ;)

 

Trist at du har skiftet hobby for alle oss som fortsatt er inntresert i vannkjøling, men hifi/hjemme kino er ingen dum hobby det heller.

 

Vel, takk for alt da gamle gnier. Er ikke samme kvalitet over overklokking/vannkjølings artiklene på hw.no i dag som det var under ok.no tiden.

 

I går tenkte jeg faktisk over det at det ikke akkurat hadde flommet over av poster fra Skrue i det siste.

 

Mvh Bountyhunter

Beklager off-topic

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så det er der du har gjort av deg. Syntes jeg hadde sett mindre til deg enn i de gode gamle dagene da overklokking.no fortsatt eksisterte.

Jeg skjønner ditt valg i bytte av interesser, det er slikt som skjer i livet. Man blir lei av det man driver med og vil gå videre med nye ting man enda ikke har utforsket. Men uansett må jeg si at din innsats på forumet har blitt verdsatt av både meg og veldig mange andre forumbrukere. Håper derfor du titter innom en gang i blant og deler din kunnskap som kan være med å bidra til å avle frem nye vannkjølingsguruer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...