Techpoint Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 4.August drar vi igang dB-drag og Bassracekonkurranse i Arendal ved Radiosalongen på Stoa (Rett ved stoasenteret, der som LiB on Tour holdt til i år for de som var med der) Pris på konkurransen er satt til 150kr pr gren. (altså 150kr for dB-drag og 150kr for bassrace) Starter i 10 tiden og holder på utover dagen. Radiosalongen AS har åpent helt til vi er ferdig med konkurransen. Lurer du/dere på noe kan dere sende meg en PM her http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z001KWI6 Radiosalongen AS Stoav. 12 D 4848 Arendal
Typhon Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Ser ut som om det blir en tur på meg ja.... prøve å slå ut en viss gul polo hehehe... Havner jeg i samme klasse som han? Eller Extreme igjen?
Techpoint Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Ser ut som om det blir en tur på meg ja.... prøve å slå ut en viss gul polo hehehe... Havner jeg i samme klasse som han? Eller Extreme igjen? 9094165[/snapback] kommer jo an på hvor mye bilen din er dempet det, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå