Gå til innhold

Irans første PC-spill - Befri gisler i Israel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eit innlegg med usakeleg utheng av ei folkegruppe er fjerna. I tillegg vart eit par kommentarar rundt dette innlegget sletta. Denne typen innlegg er unødvendig.

Skrevet
Herpa grafikk da.. Kunne sikkert lagd en mod til Source som hadde sett bedre ut.

9093558[/snapback]

Imponerende. Du kunne altså tatt et allerede ferdig produkt. Og lagd en ny vri på det. Så kunne det sett bedre ut enn et spill studenter har lagd fra bunnen av. Sitt første spill. Du er pokker meg flink.

Jeg har nok også drept mye arabere, kinesere og alle slags mulig folk opp igjennom. Men dette blir jo rett og slett galt. Bannlys!

Skrevet (endret)

<Herregud for noe labre greier... Og legg merke til at de har klart å skrive "The Special Opration" frempå det som synes å være coveret. :cool:

edit: Var noen som hadde bemerket det før, men morsomt var det lell.

Endret av nerf
Skrevet

Spillets innhold har jeg ingen problemer med. Vi har mange spill som er med ammerika. Att vi nå har ett spill som er mot, har ingen betydning for meg.

SÅ LENGE ALL KRIG FOREGÅR I SPILL SÅ ER DET IKKE NOE PROBLEM,.SÅ LENGE DU SPILLER SÅ SKULLE DETTE IKKE VÆRE NOE PROBLEM FOR DEG HELLER.

Skrevet (endret)

Jesus. Alle har så negativ instilling her. Tenk på hva dette gjør for landet. Dem har endelig klart å få i stand et iransk-produsert spill. Tenk om det hadde vært det samme i Norge. Ingen norske spill, hadde det ikke da vært litt artig å fått tilgang til et spill som faktisk var norsk-produsert? Jeg synes hele opplegget er positivt, det hjelper tilogmed kanskje Iran til å bli ett mer teknologisk land PC-sett.

Tror dere virkelig at de satser på utgivelser over hele verden, og at dem lagde spillet så bortskjemte norske drittunger kunne ha noe å glede seg over? Dere er jo så trangsynte.

Husk at de ikke ser ting på samme måte der som vi gjør her.

Endret av Shifty
Skrevet
Jesus. Alle har så negativ instilling her. Tenk på hva dette gjør for landet. Dem har endelig klart å få i stand et iransk-produsert spill. Tenk om det hadde vært det samme i Norge. Ingen norske spill, hadde det ikke da vært litt artig å fått tilgang til et spill som faktisk var norsk-produsert? Jeg synes hele opplegget er positivt, det hjelper tilogmed kanskje Iran til å bli ett mer teknologisk land PC-sett.

Tror dere virkelig at de satser på utgivelser over hele verden, og at dem lagde spillet så bortskjemte norske drittunger kunne ha noe å glede seg over? Dere er jo så trangsynte.

9100077[/snapback]

Iran er slett ikke noe lavteknologisk land. Et land som er i stand til å produsere atomvåpen, bør være i stand til å lage et spill som er hakket bedre enn dette. EOD.

Skrevet

9100077[/snapback]

det finnes flere norskproduserte spill, og snart kommer age of conan, som blir det største norske spillet gjennom tidene

Skrevet (endret)

9100077[/snapback]

Er ganske mange artige Norske spill på markedet, så vidt jeg vet er Igi 1 og 2 + commandos serien ihvertfall noe norsk produsert=) og syns det er galt å lage et spill for å oppfordre iranske ungdom til og huske ære og heder. Jeg er så langt ifra rasistisk, men syns det var ideen med spillet som var negativ

Endret av Akrabra
Skrevet (endret)

Heder og ære er jo ikke noe galt i seg selv? Å oppfordre til hat/konflikt mot en annen folkegruppe er derimot en annen sak, og det er jeg helt enig i.

Men spørs om ikke vestlige spills ensidige fremstilling av terror-midtøsten i hundretalls av tidligere spill er enda verre

Endret av demeyfint
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

9100077[/snapback]

Funcom lager da norske spill :tease:

Skrevet
Er ganske mange artige Norske spill på markedet

9100562[/snapback]

Anarchy Online og The Longest Journey er gode eksempler på nettopp dette.

Dette fremstår som hastearbeid som kun har blitt produsert for å rekruttere flere martyrer.

Skrevet

Akkurat det jeg sier. Tenk om Norge ikke hadde noen egetproduserte spill. Les ordentlig neste gang. Jeg vet at Iran er et teknologisk land når det gjelder flere ting, men neppe når det kommer til PC'er.

Skrevet

Hey. Når vi klarer å lage masse flotte spill, så burde vi jo klare å mekke oss noen atomvåpen på null komma niks også. Logikken er der jo. Absolutt.

Tror ikke helt folk fatter at det shifty skriver er. "TENK OM VI IKKE hadde noen norske spill". Da ville folk vært glad over at vi endelig har klart å lage ett. Uansett om det ser shitty it. Man må begynne et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...