Gå til innhold

Best of E3 2007?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på ferie i utlandet på en ganske jalla internettforbindelse. Vil gjerne ha en oppdatering på hva som er det beste som ble lansert på E3 2007 men sliter med å komme inn på en del websider som er tunge å laste. Noen tips på tekstbaserte kjappe oversikter over hva som ble lansert? Fortrinsvis hardware og software til konsoller.

Ps3 eyetoy og rumble, dato? spill som støtter dette?

Xbox360 noe nytt om spennende hardware til denne, Combat aces 6?

Når kommer ny tynn ds fra nintendo?

Kommer det noen sverdaktige kontrollere eller boksehansker til Nintendo Wii?

Vært noe preview av GTA4?

Fyr løs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skuffende lite nytt.

RE5 traileren var konge, Killzone 2 ser nice ut.

men det spillet som imponerte meg mest må nok vere Civilization revelution, det ser veldig veldig festlig ut.

Skrevet (endret)

E3 2007 hadde skuffende lite nytt, spesielt til PC. Det er ingenting på konsoll som interesserer meg. Årets høydepunkt for min del var Assasin Creed. Star Wars The Force Unleashed frister, men kommer ikke til PC. :(

Endret av ^Th0mas^
Gjest medlem-105082
Skrevet

Synes Silent Hill 5 var en glederlig nyhet :)

Skrevet

De folka på G4TV kåra Call of Duty 4 til best of E3 2007... Jeg er ikke akkurat enig med dem. CoD i fremtiden er ikke akkurat noe spesiellt nytt eller revlusjonerende. Og folka virka helt villt imponert over halvgod grafikk og fysikk. Crysis virker tusenvis av ganger bedre.

Skrevet
De folka på G4TV kåra Call of Duty 4 til best of E3 2007... Jeg er ikke akkurat enig med dem. CoD i fremtiden er ikke akkurat noe spesiellt nytt eller revlusjonerende. Og folka virka helt villt imponert over halvgod grafikk og fysikk. Crysis virker tusenvis av ganger bedre.

9078738[/snapback]

Skjønner ikke oppstyret med CoD 4... Helt grei grafikk, mye samme gameplay som CoD 2.

Det som er spesielt med CoD-serien er jo at de får siktingen og skytingen perfekt. Det er liksom så "smooth". Bra "feel" og "flow".

Skrevet (endret)

9078738[/snapback]

Skjønner ikke oppstyret med CoD 4... Helt grei grafikk, mye samme gameplay som CoD 2.

Det som er spesielt med CoD-serien er jo at de får siktingen og skytingen perfekt. Det er liksom så "smooth". Bra "feel" og "flow".

9079117[/snapback]

Synes alltid Call Of Duty serien har hatt en følese i siktinga som er unik, skyter nesten best der med 360 håndkontroller enn på pc :whistle:

Har spilt ca 2 1/2 år litt aktivt med counter strike og css og er ca mid skilled ca 1 time hver kveld og fortsatt har jeg bedre aim i call of duty 2 og 3 på 360 :p

Endret av Toman85
Skrevet

var masse bra spill, men noe av høydepunktene synes jeg er humoren osv mellom folka i Gamespot, og når Ubisoft viste fra Assassins Creed på MS-konferansen og de ble omringet av fiender i spillet. da presterte damen fra Ubisoft å si "It's a trap", og hele salen brast i latter :!:

Skrevet

Killzone 2, Call of Duty IV, Assasin's Creed, Metal Gear Solid IV, Mario Kart Wii, Super Mario Galaxy, Lair m.m.

Det var mange fine spill som ble presentert, og selv om de kanskje var annonsert før E3 ble det i alle fall presentert litt nytt materiale til dem.

Skrevet
var masse bra spill, men noe av høydepunktene synes jeg er humoren osv mellom folka i Gamespot, og når Ubisoft viste fra Assassins Creed på MS-konferansen og de ble omringet av fiender i spillet. da presterte damen fra Ubisoft å si "It's a trap", og hele salen brast i latter :!:

9080390[/snapback]

Det var morsommere da den ene fienden som blir drept bakifra lander mitt i løse lufta og Jade bryter ut i en temmelig bra nerdelatter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...