Gå til innhold

WoW på 64 KBPS ISDN linje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette mulig å få til? Har bare den nevnte linja hjemme :p håpet på å iallefall få spilt litt arena mens jeg er hjemme så derfor lurer jeg på om det funker å spille på så lav linje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er dette mulig å få til? Har bare den nevnte linja hjemme :p håpet på å iallefall få spilt litt arena mens jeg er hjemme så derfor lurer jeg på om det funker å spille på så lav linje.

9066541[/snapback]

Ser ikke et problem med det. JEg brukte mobilen som modem i et par dager jeg var uten nett hjemme. GPRS, da 3G dekningen suger der jeg da bodde. Fikk ca 4-500 i ping på wow. Ikke veldig spillbart i raids og sånt, men jeg anntar at ISDN har mye bedre ping, og at du får en fullt spillbar opplevelse.

Skrevet

Husk at du har muligheter til å få 128kb hvis du kjører "dual" ISDN. Koster dobbelt og gjør det umulig å ringe inn da ;)

Skrevet

Personlig vi jeg anbefale deg et 3G modem fra netcom, da kan du få 3.6mbps for 500 per måned med ubegrenset trafikk.

HSDPA packet data service with a maximum transmission rate of 3.6Mbps

UMTS packet data service with a maximum transmission rate of 384kbps

EDGE packet data service with a maximum transmission rate of 236.8kbps

Skrevet
Personlig vi jeg anbefale deg et 3G modem fra netcom, da kan du få 3.6mbps for 500 per måned med ubegrenset trafikk.

HSDPA packet data service with a maximum transmission rate of 3.6Mbps

UMTS packet data service with a maximum transmission rate of 384kbps

EDGE packet data service with a maximum transmission rate of 236.8kbps

9067819[/snapback]

Nei, det kan man ikke. :)

HSDPA finnes vel ikke i Norge enda?

Skrevet
Nr. 2 på listen gir seks ganger så høy hastighet så ISDN, ergo.

Om 3G ikke er utbygd(?), så blir han nok fornøyd uansett.

9068108[/snapback]

Ikke sant. Så ja, jeg støtter forslaget ditt. Beklager, glemte å ta med det i første posten min. :wee:

Skrevet

9066541[/snapback]

Kontakt kommunen du bor i og be dem søke om å bygge ut bredbånd til deg. Event søk selv, info om dette skal alle kommuner ha. Men alle kommuner har en tids frist på å levere søknad på så sjekk dette opp asap!

Dette er regjeringen reviderte statsbudsjettet om å at alle skal få bredbånd. Staten betaler ;)

Skrevet

9066541[/snapback]

Kontakt kommunen du bor i og be dem søke om å bygge ut bredbånd til deg. Event søk selv, info om dette skal alle kommuner ha. Men alle kommuner har en tids frist på å levere søknad på så sjekk dette opp asap!

Dette er regjeringen reviderte statsbudsjettet om å at alle skal få bredbånd. Staten betaler ;)

9068387[/snapback]

Det er problemet.... har prøvd hele vintern men de ser ut til å ha drukna i kaffen sin...

Skrevet

9066541[/snapback]

9068387[/snapback]

Det er problemet.... har prøvd hele vintern men de ser ut til å ha drukna i kaffen sin...

9072450[/snapback]

Masjer in på rådhuset å krev å snakke med noen :) Evnt ta med deg faren din om du er litt ung (vet ikke hvor gammel du er). Teip en klokke med noen ledninger og noen grå firkanta klosser på kroppen å spark opp døra å krev bredbånd nå ellers ryker hele nabolaget.

Eller kanskje ikke.... :nei:

Skrevet

Satt med ISDN fra 0-60; ~120 ms.

Går helt greit til levling og helt sikkert litt PvP.

Raiding + VT/TS gikk ikke like bra!

Skrevet

Tror ikke å sende bombe trussel til rådhuset vil gi meg bredbånd :p

Men jeg skal bare være hjemme i ca 1 mnd så skal jeg på hybeln der jeg har 10MBPS alene da :3 så får nok bare holde meg til Arena og gold farming når jeg er hjemme :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...