Gå til innhold

Ikke noe priskutt for PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338046

 

here it is!:)

 

ser bare ut som komplett selger hard bundle riktig nok da.. men lista over spill til soft bundle var jo ikke helt til å hoppe i taket for=)

 

good gaming til alle sammen:D

9066517[/snapback]

Fryktet det ja. Lista med de alternative spillene er kanksje ikke så stor, men ingen av de spillene som inkluderes i komplett-bundelen interesser meg. Derimot ville jeg med stor sannsynlighet kjøpt 2 av de fem andre spillene på listen.

 

Stikker nok innom den lokale sjappa i løpet av kort tid i stedet for komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dro meg en runde rundt til Game, Expert, Coob Obs og selvfølgelig elkjøp rett etter arbeidstid nå. Legg merke til at noe var ikke fastslått, annet er åpenbart individuelt eller gjetting.

 

Begynner med sistenevnte:

Elkjøp: and I quote "Skal selvfølgelig være billigst, så vi legger oss på 6500kr"!

Coob Obs: hadde ikke hørt om det, og om det skulle stemme så tippet de at vi snakket en måned levering. Med andre ord, ikke villig til å selge de individuelle delene.

Expert: Nektet å tro på meg..

Game: 5400kr for de individuelle delene, inne på tirsdag-onsdag grunnet mangel på selve konsollen.

 

Gjett tre ganger hvor jeg reserverte meg en maskin? Go game!

Lenke til kommentar
Dro meg en runde rundt til Game, Expert, Coob Obs og selvfølgelig elkjøp rett etter arbeidstid nå. Legg merke til at noe var ikke fastslått, annet er åpenbart individuelt eller gjetting.

 

Begynner med sistenevnte:

Elkjøp: and I quote "Skal selvfølgelig være billigst, så vi legger oss på 6500kr"!

Coob Obs: hadde ikke hørt om det, og om det skulle stemme så tippet de at vi snakket en måned levering. Med andre ord, ikke villig til å selge de individuelle delene.

Expert: Nektet å tro på meg..

Game: 5400kr for de individuelle delene, inne på tirsdag-onsdag grunnet mangel på selve konsollen.

 

Gjett tre ganger hvor jeg reserverte meg en maskin? Go game!

9066759[/snapback]

Tell me, hvor finner jeg disse butikkene?

 

Hjemmeside? Heter de bare "Game" ?

Endret av hansi26
Lenke til kommentar

Hansi26: Game er da den gamle Spiderman-kjeden før de ble kjøpt opp. Kan godt hende det er individuelt til butikken her i Tromsø, men en del av oppkjøpet var vel at prisene skulle bli like i alle butikkene. Så lenge det ikke blir like ille som Elkjøp Tromsø sitt "tilbud" så er det greit nok. Leveringstid er uansett det viktigste for meg, og indivuelle deler eller en idiotisk eske er totalt likegyldig. HDMI kabel følger vel med ordinær PS3, mens mangler i denne pakka, er det slik å forstå?

Lenke til kommentar
Hansi26: Game er da den gamle Spiderman-kjeden før de ble kjøpt opp. Kan godt hende det er individuelt til butikken her i Tromsø, men en del av oppkjøpet var vel at prisene skulle bli like i alle butikkene. Så lenge det ikke blir like ille som Elkjøp Tromsø sitt "tilbud" så er det greit nok. Leveringstid er uansett det viktigste for meg, og indivuelle deler eller en idiotisk eske er totalt likegyldig. HDMI kabel følger vel med ordinær PS3, mens mangler i denne pakka, er det slik å forstå?

9066840[/snapback]

 

 

HDMI kabel følger ikke med i noen av pakkene!

Lenke til kommentar

Da var det gjort,

 

Sony PlayStation 3 Bundle. 2 spill & 1 ekstra kontroller inkludert i prisen. - 5.995,00

 

Sony HDMI Kabel 3m for Playstation 3 - 369,00

 

Bestilte på komplett - håper jeg ikke har gjort en bommert, i så fall - varsle! Bor i Tromsø, om noen har sett noen fantastiske tilbud her?

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Da var det gjort,

 

Sony PlayStation 3 Bundle. 2 spill & 1 ekstra kontroller inkludert i prisen. - 5.995,00

 

Sony HDMI Kabel 3m for Playstation 3 - 369,00

 

Bestilte på komplett - håper jeg ikke har gjort en bommert, i så fall - varsle!  Bor i Tromsø, om noen har sett noen fantastiske tilbud her?

9066898[/snapback]

 

Du har nok det. Se hva bamsefar skrev.

 

Jeg har også snakket med Spiderman, og de har lanseringspris på 5399.-

Skal reservere i Bergen :)

Lenke til kommentar
Det er selvsagt også en god grunn til at kabelen følger med, men ikke kun pga det - jeg står på mitt og mener fortsatt en viktig grunn er at sluttselger vil ha muligheten til å selge tilbehør som han/hun kan ta høyere provisjon på en selve "hovedproduktet".  Forøvrig stemmer det ikke helt det du sier, at selger vil uansett få større del av "kaka" om kabelen er inkludert - å legge ved en kabel vil for Sony bety svært lite i økt produksjonskostnad, og trenger derfor ikke å øke prisen på pakken.  Sony tjener også godt på løst tilbehør, og siden de allerede selger konsollen med tap, ønsker de nok å hente igjen noe tapt på tilbehør - fremfor å kaste alt i en pakke som de må underprise for å selge.

9066268[/snapback]

 

Tro meg, når Sony setter samen pakkene sine tar de ikke mye hensyn til forhandleren. De setter sammen pakker som selger mest mulig.

 

Det med at kabel ikke er med er noe som stammer fra skriverne eller printere som de også kalles. Når printerne var dyre, altså i gamle dager fulgt det med kabler men etterhvert som printerne ble billigere sto kabelen for en betydeligere del av kjøpesummen. Siden mange hadde kabel fra før falt de helt bort fra pakken.

 

Som du sier koster det ikke Sony noe å legge ved en OK HDMI kabel men da får mange kunder følelsen av at de betaler for noe de ikke trenger og historien viser at omsetningen da går ned. Tro det dem som vil....

 

Samme med DVD, VHS og MP3 spillere..... tror du virkelig det hadde kostet mye ekstra å legge ved en god kabel eller ett par gode hodetelefoner?

 

Never Change A Winning Team....

Lenke til kommentar

Lurer egentlig litt på hvor stor effekt dette tilbudet har på salget av ps3. At du får komponenter som står til prisen kan vel ingen tvile på når du kjøper en psp, men det er jo ikke der problemet ligger. For veldig mange er rett og slett 5-6000 for mye å betale for en spillkonsoll med noe ekstra, uansett om man får med to spill eller ikke.

Får håpe sony kommer med et ordentlig priskutt frem mot jul, også her i Europa.

Lenke til kommentar

Tror ikke dette vil hjelpe så forferdelig mye på salget. Det står fortsatt 6000kr på prislappen. Folk vil heller kjøpe den "naken" til 5000kr og kjøpe hva enn spill og tilbehør de ønsker etterpå. Selv om det i teorien blir dyrere liker folk å være herre over sine egne valg.

 

Når skal Sony slutte å prakke på ekstra greier på folk?

At de har den pakka er helt greit, men de kunne også solgt den ubundlet til 1000kr mindre.

 

**edit**

 

Og at de lurer folk til å tro at den faktisk blir billigere er noe av det frekkeste jeg har vært borti.

Endret av lektroluv
Lenke til kommentar
Hvor i all verden ligger så denne butikken "Game", av andre steder enn Bergen?

9067042[/snapback]

 

http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...sten+AS&x=0&y=0

9067058[/snapback]

 

Takk. Ikke tar de telefonen. Ikke har de epost. Ikke har de hjemmeside. Har de mange kunder?

9067113[/snapback]

 

Jeg var inne i butikken i Bergen nå :) 5399,- for hele greia. Får de i morgen.

 

 

9067518[/snapback]

 

Jeg betalte 5k uten 2 spill og 1 kontroll for under en mnd siden :thumbdown:

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Min erfaring er at elektronikk generelt er billigere i Norge enn EU (kanskje ikke ps3, men). Vet f.eks. om svensker som drar til Norge for å handle elektronikk selvom kursen er dårlig for dem. Har også vært i ferie i f.eks. Spania og Polen hvor nesten alt er veldig billig i forhold til Norge, utenom elektronikk :p

Lenke til kommentar

Europa existerer ikke får Sony,tror ikke de vet at vi fins.Bare US som får priskutt var jo inte noe nytt.(større marked)De har litt og lære fra MS.samme priser overalt og ut samme dato.Og alle er fornøyde.

 

Men bryr meg lite,kunne ikke tenke meg betale hverken 5 eller 6 tusen for PS 3..

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...