Gå til innhold

Dine beste portrettbilder!


Anbefalte innlegg

Enda en tråd som få skjønner formålet med. Mr. Olsen ber om "beste" portrett som du har tatt.

Av 80 poster - hvor mange er med portrett?

Uansett; her er mite bidrag til PORTRETT!!

Begge er tatt av en kollega i lunchpausen på jobben en av de få soldagene 2007,

med 30D og 70-200/f4. Eksp.: 1/200 - f5.6 - ISO 100

Eneste ekstra lyskilde - en 70 x100 hvit kartong plassert ved siden av kamera.

post-74407-1184828047_thumb.jpg 70 mm

post-74407-1184828074_thumb.jpg 120 mm

 

Håper det "klikker" for flere i sommer (bilder kan også tas i regnvær).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg elsker når du sjefer rundt Marius.. Da får jeg inntrykk av at du er minst dobbelt så gammel som du er..  ;)

9099032[/snapback]

 

Med andre ord.. 14?

 

Marius har det i kjeften, han må jo ha noe der, siden han ikke har noe "skills" å vise frem selv :D

Lenke til kommentar
Jeg elsker når du sjefer rundt Marius.. Da får jeg inntrykk av at du er minst dobbelt så gammel som du er..  ;)

9099032[/snapback]

 

Med andre ord.. 14?

 

Marius har det i kjeften, han må jo ha noe der, siden han ikke har noe "skills" å vise frem selv :D

9203733[/snapback]

 

synes marius har flere brae bilder jeg... han vunnet to(såvidt jeg vet) konkuranser her på forumet...

Lenke til kommentar

JA, han er faktisk ganske så (veldig) flink til å ta bilder og "se motiver".. Men det er jo likevel artig å "mobbe" han litt da! :)

Frekk i kjeften kan han være, men det er jo jeg også! :)

Alltid kjekt å "krangle" med han! Nesten blitt en hobby!

Endret av lohelle
Lenke til kommentar

Selv om han er flink til å "se motiver" så er det vel en fordel å kunne bruke det også? Eneste gutten (?) gjør er å beefe folk som han mistolker. (Eller om han gjør det på pure fun)

 

Syntes hvertfall han kan vise noe bra selv, siden han "kan det meste". (Virker det som)

Lenke til kommentar

F*en som dere skal (såkalt) "disse" meg nå da. :!: Jaja...

 

 

Selv om han er flink til å "se motiver" så er det vel en fordel å kunne bruke det også? Eneste gutten (?) gjør er å beefe folk som han mistolker. (Eller om han gjør det på pure fun)

9203888[/snapback]

 

Bruke hva?

Beefe?

 

Syntes hvertfall han kan vise noe bra selv, siden han "kan det meste". (Virker det som)

9203888[/snapback]

 

Linke til hva slags bilder? Hovedsaklig er jeg fuglefotograf, noe som kan være et sjeldent syn på denne siden. Skjønner du hva fuglebildene mine faktisk er et resultat av, så hadde du satt mer pris på de.

 

Jeg kan ikke det meste, men prøver å lære det meste. Om det virker om jeg kan det meste, så vet du ikke nok, til å skjønne at jeg ikke kan det. jeg kunne holdt meg i ro, uten å stikke ut hodet, for å så få det kappet av. men da hadde jeg ikke lært så mye. Istedet for å stikke hode nede i jorda, borte fra tigrene, holder jeg det høyt, og setter meg selv i fare, for å få utbytte av det dere kan i senere tid.

Jeg taper ikke noe på å prøve meg på ting jeg ikke kan. Jeg driter meg kanskje ut her, hvor jeg eksisterer som en ip-adresse, men for hver gang jeg driter på draget, lærer jeg noe nytt, som jeg tar med meg vidre.

 

 

Frekk i kjeften kan han være, men det er jo jeg også! :)

Alltid kjekt å "krangle" med han! Nesten blitt en hobby!

9203841[/snapback]

 

Alle kan bli høy på pæra når man innser at man egentlig bare er en ip-adresse, og at det er lite sannsynlig at det kommer en "lav venstre" og en "rett høyre" ut av skjermen om man slenger med leppa.

Uten den interne humoren blant forumbrukere hadde diskusjon.no bare vært en nettadresse, og ikke et lite lokalsamfunn hvor vi stadig møtes.

 

Med andre ord.. 14?

 

Marius har det i kjeften, han må jo ha noe der, siden han ikke har noe "skills" å vise frem selv :D

9203733[/snapback]

 

Snakker vi portrett foto nå?

 

Nei om vi ser bort i fra 3 forsøk så har jeg aldri tatt portrettfoto med tanke på "fotografisk" (Dvs. utenom familiebeginevheter) resultat, så at jeg ikke har noe å vise fram der, syns jeg selv ikke er så snålt.

 

synes marius har flere brae bilder jeg... han vunnet to(såvidt jeg vet) konkuranser her på forumet...

9203750[/snapback]

 

Har nok kun vunnet 1 en konkuranse som jeg kan huske.

Men så har jeg kun deltatt på 2, hvor den ene var manipulasjon-konkuranse.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke det meste, men prøver å lære det meste. Om det virker om jeg kan det meste, så vet du ikke nok, til å skjønne at jeg ikke kan det. jeg kunne holdt meg i ro, uten å stikke ut hodet, for å så få det kappet av. men da hadde jeg ikke lært så mye. Istedet for å stikke hode nede i jorda, borte fra tigrene, holder jeg det høyt, og setter meg selv i fare, for å få utbytte av det dere kan i senere tid.

Jeg taper ikke noe på å prøve meg på ting jeg ikke kan. Jeg driter meg kanskje ut her, hvor jeg eksisterer som en ip-adresse, men for hver gang jeg driter på draget, lærer jeg noe nytt, som jeg tar med meg vidre.

far out man, far out :D pass it
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke det meste, men prøver å lære det meste. Om det virker om jeg kan det meste, så vet du ikke nok, til å skjønne at jeg ikke kan det. jeg kunne holdt meg i ro, uten å stikke ut hodet, for å så få det kappet av. men da hadde jeg ikke lært så mye. Istedet for å stikke hode nede i jorda, borte fra tigrene, holder jeg det høyt, og setter meg selv i fare, for å få utbytte av det dere kan i senere tid.

Jeg taper ikke noe på å prøve meg på ting jeg ikke kan. Jeg driter meg kanskje ut her, hvor jeg eksisterer som en ip-adresse, men for hver gang jeg driter på draget, lærer jeg noe nytt, som jeg tar med meg vidre.

far out man, far out :D pass it

9212000[/snapback]

 

Right on! pass it dude, pass it! :whistle: ler meg ihjel her! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...