Gå til innhold

N95 funkern nå med Exchange


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Det er kommet en ny versjon av Mail for Exchange (1.6.1) fra Nokia som støtter N95!

 

Jeg sliter forresten med å få nye mail til å vises på fremsiden av telefonen slik man kan med andre telefoner i E-serien. Noen som får dette til?

8987041[/snapback]

 

Ikke fått testet det skikkelig enda, siden exchange serveren ikke er oppe å går enda. Men det er en option i email instillingene der du kan velge "vis melding ved ny epost". Dette du var ute etter?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
en annet spørsmål om exchange og nokia, er det noen måte å få synkronisert gjøremål`? har en kunde som har vært å kjøpt en e90, men jeg får den ikke til å vise gjøremål mot exchangen hans

9277489[/snapback]

 

Nyeste versjon 2.0 støtter tasks også.

Endret av Switchblade
Lenke til kommentar
Jeg sliter forresten med å få nye mail til å vises på fremsiden av telefonen slik man kan med andre telefoner i E-serien. Noen som får dette til?

8987041[/snapback]

 

Jeg har lurt på det samme, men det virker som om muligheten ikke er der. Under instillinger på f.eks E65, så har du valget "Postkasse i aktiv ventemodus". Dette har du ikke på N-serien.

Lenke til kommentar
Det er kommet en ny versjon av Mail for Exchange (1.6.1) fra Nokia som støtter N95!

 

Jeg sliter forresten med å få nye mail til å vises på fremsiden av telefonen slik man kan med andre telefoner i E-serien. Noen som får dette til?

8987041[/snapback]

 

hva er exchange på n95? hvordan kan jeg bruke det=?

Lenke til kommentar
en annet spørsmål om exchange og nokia, er det noen måte å få synkronisert gjøremål`? har en kunde som har vært å kjøpt en e90, men jeg får den ikke til å vise gjøremål mot exchangen hans

9277489[/snapback]

 

Nyeste versjon 2.0 støtter tasks også.

9347191[/snapback]

 

Når kommer versjon 2.0?

Lenke til kommentar
en annet spørsmål om exchange og nokia, er det noen måte å få synkronisert gjøremål`? har en kunde som har vært å kjøpt en e90, men jeg får den ikke til å vise gjøremål mot exchangen hans

9277489[/snapback]

 

Nyeste versjon 2.0 støtter tasks også.

9347191[/snapback]

 

Når kommer versjon 2.0?

9379607[/snapback]

 

Den har kommet. Den ligger i "download" funksjonen på min N95, eller du kan laste den ned her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...