Gå til innhold

Nytt Soldier of Fortune-spel på veg (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JADAAAA! Åhå, nå ble jeg glad! ENDELIG!

 

...Men at Cauldron, og ikke Raven, står for utviklingen er ingen god nyhet. Kanskje enda en spillserie er i ferd med å bli ødelagt. Ghost Recon og Rainbow Six allerede, så hvorfor ikke SoF... :hmm:

 

Conan-spillet var helt greit tidsfordriv, men det History Channel spillet har ikke fått noe annet enn heller lunken kritikk. Vi får se.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Activsion Value er ikke bra, spillet får ikke noe penger til utviklig så her kan vi forvente at grafikken blir dårligere enn SOF 1.

 

men det er vel håp om at de faktisk gjør noe riktig. håper de går vekk fra den "tactical" shooter saken i 2eren og lager rent arcade spill som i SOF 1.

 

jeg har Civil war spillet til Cauldron(som var umulig å få tak i da activsion value ikke blir utgitt utenfor usa)

 

og de ræv kjørte spillet, at grafikken ikke var på topp spilte ingen rolle, de kunne ha laget et orginalt FPS spill, der man for det meste brukte muskett og bajonett, men i stede proper de spillet fullt av repeaters som det var veldig få av i den viklige krigen.

det fantes en Muskett i spillet, men man fikk bare 10 skudd til den og fienden respawna så ofta at før du fikk ladet om kom det flere. så det var umulig å bruke våpenet.

jeg hadde åpet på et SP spill likt Battlegrounds men fikk bare vanlig FPS med blåe og gråe fiender

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
activsion value ikke blir utgitt utenfor usa

8969525[/snapback]

 

Altså Soldier of Fortune: Pay Back blir ikke utgitt I Europa?

 

Som de fleste her håper jeg på noe bra men er også skeptisk til ny utvikler. Selv har jeg ikke prøvd noe Cauldron har lagd, og må vel uansett bare vente å se hva de får til.

Lenke til kommentar
activsion value ikke blir utgitt utenfor usa

8969525[/snapback]

 

Altså Soldier of Fortune: Pay Back blir ikke utgitt I Europa?

 

Som de fleste her håper jeg på noe bra men er også skeptisk til ny utvikler. Selv har jeg ikke prøvd noe Cauldron har lagd, og må vel uansett bare vente å se hva de får til.

8969715[/snapback]

 

kan hende merkenavnet soldier of fortune er stort nok til at de prøver å selge det i europa, men ingen ande value spill jeg vet om har blitt solgt i norge(eller europa)

Lenke til kommentar

Godt høre at det er påvei et SoF spill til, men at det ikke er Raven som står bak gjør at jeg stiller meg type skeptisk til hele spillet.

 

Håper dog at Mullins fremdeles er med, og at alt blod og gørr fra første og andre spill i serien blir forbedret til next gen nivå nå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

 

EDIT: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Synd Raven Software ikke er med på laget lenger :cry:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

NEINEINEINEI. Har lengtet etter et nytt SOF spill, og tenkt meg over-the-state grafikk med et direkte makabert kroppsystem hvor blod og tarmer flyter. Men hva får jeg?! Billigspill som sikkert er like stygt som SOF2, og med ubrukelig kontroll og gameplay. Null tillitt til en activision value utvikler med null penger til disposisjon :(

Lenke til kommentar

Flott! Dette blir bra. Får bare håpe at de fortsetter med de deilige spesialeffektene :) . Ingen ting er som å skyte ut leveren på en kar med Desert Eagle 45. AE, mens man hører den jungende surklelyden idet han faller sammen i den allerede voksende bloddammen på gulvet. Ahhhh :!:

 

Spas 12 + Headshot = heller ikke å forakte i forgjengeren :D

 

Nei dette var en god nyhet, får bare håpe at det kommer til PS3.

Lenke til kommentar

Har ønsket meg dette lenge, men i likhet med samtlige her inne stiller eg meg kritisk til utvikleren bak spillet.

 

I såfall, eg vil ha eit ekstremt blodig og ultravoldelige, makabert og forferdelig spill som ingen andre kan gi, eg vil ha SOF tilbake.

 

Men eg skimter ein vag skuffelse langt der borte i horisonten.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...