Gå til innhold

Verdi PC: 6600, 8800GT, 2GB, 20" ACD osv.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vurderer nå å kvitte meg med mitt beist av en PC da dama og jeg om ikke så lenge venter barn. Trenger da plassen til andre ting, samt at jeg vil ha noe som er enkelt å legge vekk når jeg ikke trenger det, så det blir med andre ord en laptop.

 

Litt info ang. skjermen. Denne er noe over et år gammel, men er helt strøken og helt fri for pixelfeil og slike ting. Denne har jo en ganske høy pris ny, så jeg håper den kan trekke prisen litt opp.

 

Vel her specs:

 

Apple 20" Cinema Display

ABIT AW9D I975X S-775

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz

OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel

2xSeagate 320GB S-ATA II NCQ 7200RPM

Club3D Geforce 8800GTS 320MB PCIe

NEC DVD-brenner AD-7170S S-ATA

Lian Li PC7BSCANDV3

Hiper Type-R strømforsyning 580W Sort

Sound Blaster Xtreme Music

Windows Vista Home Premium OEM

 

Alt ble kjøpt inn i mars. Har også Bluetooth og WLAN på den samt litt andre småting som ikke er av all verdens viktighet. Maskinen er helt strøken og har aldri vært overklokket.

 

Hvor mye tror dere jeg kan få for min nåværende stasjonære? Hva er realistisk å håpe på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jeg veldig dum hvis jeg tipper 10 500 ,- ++ ?

 

PCen kan du få solgt for 8000, men skjermen drar opp. :)

9002707[/snapback]

10000 er vel ny pris på denne pc'en. Apple cinema display har vært på markedet lenge, og bruker ikke nyeste teknologi. Du får nok bedre skjermer fra samsung, lg, acer, benq osv for rundt 2500kr.

 

Her har jeg satt opp minimum av det du burde få, du kan sikkert få litt mer også siden det er en komplett pc.

 

Minne: 300-400kr

8800gts: 1750kr

CPU: 1500kr

HK: 750kr

2*320gb: 2*400kr

DVDbrenner: 200kr

Kasse og PSU: 1200kr

Lydkort: 1000kr

Skjerm: 2000kr

Det lille ekstra: 300kr (wlan, bt osv)

Endret av micke090
Lenke til kommentar

Den koster rundt 10 000kr, ny pris uten skjerm. Så jeg ville gitt ca. 7 500kr for den.

8 500kr med skjerm. :)

Brukt pc synker ganske mye i pris fordi markedet beveger seg hele tiden, men siden den er såpass ny og med så fremtidsrettede deler burde du få minst så mye for den. På qxl kan du gjøre ett kupp ;)

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Hehe, selvfølgelig vet jeg det. Poenget var at hvis jeg ikke får en grei pris for den nå, dropper jeg heller å selge den. Jeg trenger ikke raske penger, så jeg har ikke sååå hastverk. :) Mellom 8500 og 9500 er egentlig helt nydelig. Takk for svarene folkens. :)

Endret av Snarph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...