NevroMance Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Hmmm... Lurer på om det kan være historien om hvordan han ble hitman/det første oppdraget hans. Etter min mening var skuespilleren ALTFOR ung til å kunne være hitman fra spillene, så jeg håper dette ikke skal være en historie som er fra rundt tiden til spillet, men leeenge før. Han var også litt for lite snikmorder (selv om det bare var 1 minutt så det hvertfall sånn ut, kan jo hende resten ikke er sånn) og litt for mye Bondtypen. Menmen, vi får se.
Keylar Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Noen som faktisk har en fungerende link til video'n og ikke blabrende idioter?
mESA Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Hmmm... Lurer på om det kan være historien om hvordan han ble hitman/det første oppdraget hans. Etter min mening var skuespilleren ALTFOR ung til å kunne være hitman fra spillene, så jeg håper dette ikke skal være en historie som er fra rundt tiden til spillet, men leeenge før. Han var også litt for lite snikmorder (selv om det bare var 1 minutt så det hvertfall sånn ut, kan jo hende resten ikke er sånn) og litt for mye Bondtypen. Menmen, vi får se. 8958952[/snapback] Han er jo 39 år da.
JimRamse Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hvordan kan du si at denne mannen ser snill ut Timothy Olyphant Endret 27. juni 2007 av JimRamse
Karl-Peder Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 (endret) Olyphant spiller forresten bad guy i den siste Die Hard-filmen, om jeg ikke tar helt feil.. (Det var for øvrig en knakende god film) Edit: Olyphant... Ikke Oliphant.. Endret 27. juni 2007 av Karl-Peder
Xbox-PS2 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hvordan kan du si at denne mannen ser snill ut Timothy Olyphant 8959728[/snapback] Det lyser jo bamse av ham! Endret 28. juni 2007 av Xbox-PS2
.tomf Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror Timothy Olyphant vil gjøre en god jobb som Hitman 47 i denne filmen, skuespillerprestasjonen hans i 'The Girl Next Door' er jo ikke noe annet en fantastisk.
NevroMance Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hmmm... Lurer på om det kan være historien om hvordan han ble hitman/det første oppdraget hans. Etter min mening var skuespilleren ALTFOR ung til å kunne være hitman fra spillene, så jeg håper dette ikke skal være en historie som er fra rundt tiden til spillet, men leeenge før. Han var også litt for lite snikmorder (selv om det bare var 1 minutt så det hvertfall sånn ut, kan jo hende resten ikke er sånn) og litt for mye Bondtypen. Menmen, vi får se. 8958952[/snapback] Han er jo 39 år da. 8959612[/snapback] Hjelper lite at han er 39 år når han ser ut som en unge.
Bear^ Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Synes det lyser barnestump av den skuespilleren. Men det er min mening. Samt, når han trer inn i antreen og sikter i 2 forskjellige retninger. Du ser nesten "frykt" i øynene, samt at dette er Hitman, ikke Matrix.
Kallileo Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Noen som faktisk har en fungerende link til video'n og ikke blabrende idioter?Du må leite litt i IGN for å finne den, men siden du spør..Her
Kallileo Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Så på Jason Statham - Fan made movie på youtube, og det ser ut som om han hadde passet bedre til rollen som Hitman enn Timothy Olyphant. Han er liksom skumlere, og eldre.
Andeby Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hvis dette omhandler en film, er ikke dette feilpost da?
Vrengtpolvott Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Er filmversjonen av en veldig populær spillserie.
Bear^ Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Mye av Hitman ligger i øynene hans, det kalde blikket uten noen følelser. Jeg synes Hitman i filmen hadde "redde" øyne istede for kalde øyne. Redde som et lite barn faktisk. Han kledde heller ikke skallethet. Får håpe at filmen er bedre enn utseende til skuespilleren
bkf_94 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Når han sa ''the guy that plays in Die hard'' trodde jeg han mente Bruce Wilis (husker ikke hvordan man stavet navnet)
Andeby Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Er filmversjonen av en veldig populær spillserie. 8965378[/snapback] Ja, men det er jo fortsatt ikke et spill. Feilpost imo.
GerdElise Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hmm..vanskelig å si noe utifra det lille glimtet men jeg syns han som spiller Hitman ser litt for myk ut i kantene til å ha den rollen. Jeg hadde sett for meg en skuespiller med et litt hardere og tøffere/kaldere utseende, -og ser han ikke litt for ung ut og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå