Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Internett altså.. Det bildet og den avataren får meg ikke automatisk til å tenke på lesbisk jente akkurat, eller jente/lesbisk hver for seg, selv om lesbisk er avhengig av at det er jente... omg I'm a nerd. Uansett, i dag jobbet jeg i 8 timer, så spiste jeg fiskekaker og drakk cola zero i sommersolen, mens jeg gledet meg til trening. Det var fantastisk. Små gleder.
Grand Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 drakk cola zero Igjen Jeg får besøk snart av kanskje min fremtidige kjæreste, jeg hadde en helt syk flott sykkeltur i går på 5 mil, litt synd at jeg har gnagsår i ræva nå, men pytt pytt. No pain no gain.
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Jeg får besøk snart av kanskje min fremtidige kjæreste ... Litt synd at jeg har gnagsår i ræva nå, men pytt pytt. Hva hadde du tenkt dere skulle gjøre egentlig?
Grand Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Vi skal se på film Tror ikke hu er så keen på strapon, det er heller ikke jeg.
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Det fins alltid en tid til å prøve nye ting Jeg er lykkelig akkurat nå fordi jeg har tenkt å si The Last Samurai etterpå, som er en av mine yndlingsfilmer. I tillegg lager min mor noe mat nå, som jeg tror blir ganske godt. Bare synd jeg må spise så fort som mulig.
Shipwreck Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 I dag er jeg faktisk i godt humør, enda jeg for tiden er innlagt på sykehus. Men er på perm nå, og ingenting er bedre enn å slippe hvite sykehusvegger i helgen. Med andre ord: Å komme hjem igjen til familien, selv for en liten stund, gjør meg glad.
Skogslik Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 En god og lang joggetur i skogen får meg altid i godt humør
Lefse Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Å snakke med skrullinger på omegle får meg i godt humør.
Saft Suse Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Moonlight Sonata movement 1 gjør meg glad, og gir meg til tider grøsninger på ryggen. Herlig følelse!
Fockorized Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er ikke i nærheten av søstera mi nå. Det er hyggelig. Virker som du har et kjempe godt forhold til familien din.. On Topic: Det som gjør meg glad er da jeg kan sitte på fine plasser med kompiser å fyre en joint.. eller så blir jeg ganske glad for alt : ) smil til meg å jeg smiler tilbake
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Når jeg får være aleine foran PC, i stillheten uten noe bråk rundt meg.
McBitch Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hehe, jeg er en lesbisk jente, som ikke sikta til moren min Pix plz. Endret 7. juni 2009 av Skagen Unødvendig sitering.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 En super fest i går med drikking og dansing, fint vær i dag og Band of Horses gjør meg utrolig glad.
Skagen Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.
Constanse Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 At jeg har oppdaget at Johndoe har flere veldig fine sanger gjør meg glad. ^^ Andre ting som gleder meg er at jeg er ferdige med de vanlige leksene på skolen, har fått kjøpt Sims3 og at jeg er godt forbredt til prøvemuntlig i morgen. Jeg er for øvrig først, dermed får jeg masse fri i morgen, og det gjør meg også glad. : D Kilden til et lykkelig liv er å oppdaget alt det fine som skjer rundt deg! Nyte de små tingene. ^^
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Kilden til et lykkelig liv er å oppdaget alt det fine som skjer rundt deg! Nyte de små tingene. Smil hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå