Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At eg var på sesjon i går, og det kunne nesten ikkje godt bedre.

Toppscore på alle fysiske testen, og 7/9 på IQ testen.

Gjorde eit så godt fyrsteinntrykk på offiseren som me snakka med, at han la til ein ekstra kommentar på "CV'en" min som sa: "Meget godt inntrykk" - noko han visstnok gjorde "jævloi sjeldent" :w00t:

Då blir det i fyrsteomgang å søke befal, om eg ikkje kjem inn på befal, så blir det grensevakt (om det har blitt nokon ledige plassar), siste blir evt. flyforsvaret!

Gledar meg som f*** :D

Skrevet

Ja. Man får ei prøve som skal vise ferdigheter innanfor matte, formlikheter og språkferdigheter, der man blir karaktersat på ein skala frå 1 til 9 der 9 er feilfritt.

Hvorfor velger du å kalle det en IQ test? Det er så absolutt ikke en IQ test
Skrevet

Ja. Man får ei prøve som skal vise ferdigheter innanfor matte, formlikheter og språkferdigheter, der man blir karaktersat på ein skala frå 1 til 9 der 9 er feilfritt.

Det har overhodet ingen verdens ting med IQ å gjøre. Det er like mye IQ som Gym er Samfunnsfag.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det har overhodet ingen verdens ting med IQ å gjøre. Det er like mye IQ som Gym er Samfunnsfag.

har dei oppgåvene ingenting med IQ å gjere? Må sei eg falt av toget ditt der gutt.

edit: leif

Endret av Ondskap
Skrevet

har dei oppgåvene ingenting med IQ å gjere? Må sei eg falt av toget ditt der gutt.

Hvis testen inneholder bare en eneste oppgave som handler om matte og språk er det milevis unna en IQ test.

Drit i hersketeknikkene, du ser ut som en dust på den måten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...