Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hyggelig å tenke på at jeg aldri må befinne meg i Sverige mer, makan til drittland bygget opp av idioter kontrollert av en idiotregjering og et idiotrettssystem. Alle er så helvetes dumme, feels good man. :)

Skrevet

Hva har Obama gjort for freden? Ingenting.

Jeg hjelper daglig gamlinger og syke folk med bagasje, finne veien og spm. Selv om det på ingen måte er min jobb, og det er etter arbeidstid.

Valget burde vært enkelt.

• Liker 2
Skrevet

At gamle og syke folk finner bagasjen sin påvirker ikke verdensfreden i nevneverdig grad. Hele styret rundt Obama har gitt litt pluss i margen til USAs rykte.

Skrevet

Filuren Obama är en underlig figur som alls inte verkar för att behålla världsfreden; snarare motsatsen.

Han är en lögnare och en övervakare som vill förslava folket.

Skrevet

At gamle og syke folk finner bagasjen sin påvirker ikke verdensfreden i nevneverdig grad. Hele styret rundt Obama har gitt litt pluss i margen til USAs rykte.

Styrker USA´s rykte.. Slik at de får mer støtte neste gang de innvaderer et nytt land :w00t:

Skrevet (endret)

Det ^

Prisen for å få folk til å plutselig tilgi USA fordi det er en neger som styrer landet og "vi må jo ikke være rasistisk" går til Obama.

Prisen for å skape krig og terror i verden går også til Obama.

Fredsprisen bør de bare drite i og heller gi penger til Røde Kors eller noe. Det kommer mye mer ut av det enn å bruke penger ment til fred på å betale USAs nye masseødeleggelsesvåpen.

Endret av Pokey
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...