Gå til innhold

Gleder noen seg til BF bad company?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder noen seg til det nye bf2 spillet :Bad company.

Man skal visst kunne sprenge alt i spillet.

Plattform: PS3/XBOX 360

Utvikler: Digital illusions

Utgiver: EA

Sjanger: Action

Det er 100% sant at dette bspillet ikke vil komme til PC så hvis du hadde tenkt deg dette spillet til PC så glem det!

Det utgis en gang i 2008(Datoen er ukjent)

Det har fått 5 stjerner fra gamereactor :D

Håper jeg kan skaffe meg dette :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Først av alt er det synd at det ikke kommer til PC. Ellers er det jeg har lest og sett av det til nå lovende. Til forskjell fra de tidligere Battlefield-spillene får man faktisk ødelegge det meste her. Om man fyrer av et tanksskudd mot f. eks et gjerde vil dette gjerde bli ødelagt. Jeg er stygt rett for at fly og helikopterfysikk vil bli ekstra dårlig for å tilpasse fysikken til konsollenes kontrollere. Det er jo synd, men en nødvendighet. Mitt foretrukne apparatur for helikopterflygning i spill er en ordentlig joystick, eller flightstick om du vil. Det trengs. Men dette virker lovende. Om de viderefører ideene i dette spillet til neste Battlefield på PC tror jeg det kan bli riktig bra. Jeg har forøvrig 360. om spillet blir veldig bra skal jeg vurdere å kjøpe det.

Edit: Jeg kommer mye mulig til å boikotte dette spillet ene og alene fordi det ikke kommer til pc. Jeg liker ikke utviklingen med at flere og flere spill og spillserier hopper over på konsoll. PC-gamere må da få lov til å spille de også. Gjør det multiplatform.

Endret av Snorre
Skrevet

Ser tøft ut det ja, men mener at det med fysikk og ødeleggbare ting her var lovet allerede i BF2? Mener å huske at de sa man kunne ødelegge hus, ramponere ditt og datt med artilleri, man skulle også kunne designe sin egen klanlogo for å ha på uniformen. Dette har jeg ikke sett noe av. Men, det blir kanskje enklere nå, med tanke på at de har granske kraftig maskinvare til disposisjon (med tanke på 360 og PS3). :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...