Gå til innhold

Tilbakemeldinger på porteføljeutkast


Anbefalte innlegg

Har jobbet en del med et nytt design til en eventuell portefølje, og står litt fast på forsiden da jeg syntes selv, samt tilbakemeldinger jeg har fått sier at den ser litt ustruktert ut.. alt alt flyter litt for mye.

 

Klikk på linkene for full størrelse!

 

64.png

 

Forside

 

Notatside (Gammel)

 

Edit: fikset linkene :)

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn har header forsvunnet på screenshottet, så skal prøve å fikse det nu :)

 

Edit: Fikset :) Fikk ikke med luften over header, og resten av footer, men men.. Må få fikset problemet med at jeg får blassere farger når jeg lagrer fra psd til png i Photoshop :S

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Hei. Ser fin design :) litt unikt med fargene. Hvor har du inspirasjon fra?

Kan du ikke prøve å hellere skrive overskriftene med tekst istedenfor bilder?

 

Hva er denne Nor Media for no der du jobber? Elvebakken er good skole;)

 

edit: hvordan kommer comments til å se ut når det blir mange?

Endret av romy
Lenke til kommentar

Takk romy! Jeg kan selvsagt prøve å skrive overskriftene med tekst, men for øyeblikket syntes jeg det ser mye bedre ut med bilder. Det er tross alt bare de overskriftene som ikke forandres som er bilder, overskriftene på artikler o.l blir tekst.

 

http://nor-media.no/ (Ikke jeg som har designet websiden)

 

Jeg har ikke helt tenkt på hvordan det ser ut når det blir mange comments, men antar at det blir rett og slett flere kommentarer og dermed en relativt lang scroll..

Lenke til kommentar

jeg synes det så veldig bra ut:) men header så litt kjedelig ut, skulle vært litt grafiske elementer med. men nå er kanskje jeg en sånn grafisk geek. :p

 

men som sagt, så bra ut!

 

edit: æøå funker ikke. iallefall ikke her: http://pirajafisken.net/dev/port2/notater.html

men det vet du kanskje:)

 

http://pirajafisken.net/dev/port2/single.html :

 

Linkene i tekstene syns jeg er litt for mørk farge på. Burde vært litt tydeligere ramme rundt bildet.

Endret av gladsild
Lenke til kommentar
Det tok seg ikke helt bra ut med menyen klint helt inn i venstre kant. Den trenger mer luft der.

8943881[/snapback]

 

Den er ikke klint inntill her, så du får ta et screenshot så jeg forstår hva du mener, samt fortelle hva slags nettleser du har osv.

 

Syntes du burde ha en hover på hele raden ved "Nye notater og arbeider" og Fotofeed..

 

Skal ta å vurdere det, du tenker på den lille streken under?

Lenke til kommentar

Han ber om et screenshot, gi han et screenshot. Hvis jeg bruker Web Developer toolbar i Fx og resizer Fx-vinduet til 1024x768 blir menyen helt klint inntil. Så vidt jeg kan se er det fordi wrapperen er 1000px, noe som er 40px for mye i forhold til browservinduets størrelse på en skjerm med oppløsning på 1024x768. Og siden innholdet i wrapperen ser ut til å være venstrestilt, så blir det hos meg blir det luft på høyre side av wrapperen, i stedet for venstre side, noe som fører til at menyen og "logoen" er helt klint inntil venstre side, mens det er masse luft til høyre for arkivdelen.

post-79654-1183404843_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm, nei :hmm:

Mulig jeg ikke har rett i min tankegang rundt problemet da :)

Selv om dette er bilde av forsiden, så er de andre sidene sånn også.

 

Edit: Brukte Web Developer toolbar og redigerte CSS-en din, og når jeg satte til #wrapper til 960px ble det bedre. Hos meg er ikke CSS-en oppdatert i hvert fall! :)

post-79654-1183410952_thumb.jpg

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...