Gå til innhold

Test: HTC Touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor stoppet videoen akkurat i det testeren skulle vise TouchFlos kubemeny?

8910429[/snapback]

På grunn av en "menneskeligteknisk" feil :p

Nå er videoen forlenget, takk for tipset :)

8910510[/snapback]

Konge :) Flott at dere har fikset den autostarten!

 

Systemet ser jo bra ut, virket ikke som om det var noen forsinkelser i animasjonene. Likte veldig godt den animasjonen i det du "lukker" kubemenyen!

 

Skjul-tags fjernet av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

"WM entusiaster" har jo ett pent knippe med programmer som de tillpasser telefonen sin til akkurat sitt bruk med. Uten disse programmene synes jeg wm er ganske kjipt å bruke(og helt håpløst uten stylus). Derfor er det positivt at HTC nå gjør noe med WM-grensesnittet, selv om det måtte iPhone til.

Tipper vi vil se flere og bedre brukergrensesnitt for touch-skjermer i tiden fremover, og forhåpentligvis vil dette på sikt bringe tablet-bærbare frem i lyset.

 

Synes det er litt teit når testeren kritiserer mediaspilleren uten å nevne at det finnes flust av mediaspillere å velge i, og at flere av disse går mediaspillerne til SE og Nokia en høy gang.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid lurt på hvordan slike touch-skjerm enheter (iphone, HTC touch, osv...) egentlig takler riper i skjermen og hva de tilrettelegger for å unngå slike riper...

8923597[/snapback]

 

Riper er neppe no' problem!

Nå har det seg slik at det er ingen i verden som kan utale seg om riper på Touch eller IPhone ennå, for Touch'en har bare vært ute noen uker og IPhoden er ennå ikke lansert ...

Men, jeg har årevis av erfaring med trykksensitive skjermer fra diverse mobiler, og de siste 3-4 årene har jeg hatt SE P900, uten flippen, og har aldri hatt en ripe!

Riper er ikke noe problem, i tillegg kan man benytte skjermbeskytter (en film) som legges over skjermen. Hva jeg har registrert så følger en slik skjermbeskytter med min neste mobil HTC Touch!

 

Tobias

Lenke til kommentar
Kan du klare deg uten trykkfølsom skjerm og Wi-Fi, finnes det andre mobiltelefoner med Windows Mobile 6 som er bedre utstyrt med trådløs mobilteknologi og som i tillegg er billigere. Ett eksempel er Samsungs i600, som har både EDGE, 3G og HSDPA.

 

 

 

Her høres det ut som Samsung SGH-i600 ikke har Wi-Fi...

Men det har den også :thumbup:

 

:love: my i600

Lenke til kommentar

Uffda, skribenten har jo glemt å skrive om de to viktigste tingene ved en telefon. Nemlig det å ringe med den og skrive SMS. Det er jo det man vil bruke denne til 90% av tiden. Å utelate dette er jo en bommert i mine øyne.

 

Hvordan fungerer kontaktlistene, etc? Hvordan er det å skrive SMS på den? Tilbyr den touch keypad ala vanlig telefon med ordbok eller må man alltid frem med pennen da? For mange blir det et stort minus hvis man til stadighet må betjene den med begge hendene. Det blir jo også spennende å se om iPhone har noe bedre enn et onscreen miniatyr qwerty taststur å tilby også.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...