Gå til innhold

PS3 tilbud på OBS - 4990

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

*kremt*

Dama tok det ikkje så ille som eg skulle tru, da ho med rein tilfeldighet såg ein mail fra ebay ang. bud på PS3

:wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hvorfor kjøpe den nå når sony har bekreftet at den snart skal ned i pris? de må bare finne ut hvor "smertegrensen" ligger først :yes:

denne infoen var rundt på de fleste norske og internasjonale sider i forige uke.. orker ikke finne link :whistle:

på den annen side så vurderer jeg å stikke bort på min lokale obs i morgen å kjøpe 1, de hadde ca 20 stk igjen :thumbup:

EDIT: drit i det jeg sa med hvorfor kjøp... er ikke verd å vente på ubestemt tid for å spare hundrelapper :no:

Endret av barin
Skrevet

ÅÅ, er så fristet nå. Var innom Obs i går og stod å siklet over ps3ene og plakaten med 4990,-.

Fikk nettopp igjen 5 lapper på skatten..

Hmm, men har jo ikke helt bestemt meg om d blir 360, eller ps3.

så tror d blir å vente til etter sommerferien, se hva E3 og sånn bringer.

Så slipper jeg å få et surt fjes av mamma (hjemme i ferien).

kjøpte meg wii for ikke lenge siden, men planen var å skaffe en av de "store" også.

:thumbup:

Skrevet (endret)
Da fikk jeg også plukket med meg en fra Obs på Kvadrat, deres siste. :)

8923964[/snapback]

Du kødder? Hvilket klokkeslett var du innom? I to-tia i dag trålte jeg både EBgames, Lefdal og Siba for å finne den rimeligste. Obs gadd jeg ikke stikke innom en gang, siden du sa tidligere i tråden at de var utsolgt... :p

Jaja, der tapte jeg åtte hundre kroner (om ikke du var der tidligere enn meg da). Kjøpte den nemlig på Siba til 5795... :cry:

Endret av Alex ws
Skrevet

8923964[/snapback]

Du kødder? Hvilket klokkeslett var du innom? I to-tia i dag trålte jeg både EBgames, Lefdal og Siba for å finne den rimeligste. Obs gadd jeg ikke stikke innom en gang, siden du sa tidligere i tråden at de var utsolgt... :p

Jaja, der tapte jeg åtte hundre kroner (om ikke du var der tidligere enn meg da). Kjøpte den nemlig på Siba til 5795... :cry:

8924886[/snapback]

angrefrist :p

Skrevet (endret)

Alle obs butikkene er jo hypermarked, så det skal ikke være no problem og finne en obs som ikke har det tilbudet.

Eneste er at det kan være utsolgt :)

Edit : PS3 tilbudet varer hvertfall ut denne uken, elr så pleier obs og selge til dem går tomt på lager, og får normal pris igjen

Endret av Zaleeeek
Skrevet

Dette er litt utenfor tema i tråden, men spørsmålet mitt får komme her.

Jeg skal kjøpe ps3 idag, og skal kjøpe meg 1-2 spill. Hvor i Bergensområde finner jeg de billigste spillene? Eller er det ikke mulig å skaffe de, i butikk, under 599?

Skrevet

Jeg skal kjøpe ps3 idag, og skal kjøpe meg 1-2 spill. Hvor i Bergensområde finner jeg de billigste spillene? Eller er det ikke mulig å skaffe de, i butikk, under 599?

8926451[/snapback]

EB games har spill til under 599, fins også fint brukt spill som koster 499.

Absoluttspill.no har jo også noen spill til under 599 men det er jo nettbutikk med rask levering :)

Skrevet

8926451[/snapback]

EB games har spill til under 599, fins også fint brukt spill som koster 499.

Absoluttspill.no har jo også noen spill til under 599 men det er jo nettbutikk med rask levering :)

8926533[/snapback]

hVOR LIGGER EB GAMES?

Skrevet

elr kanskje ikke

EB Games

Gamle Stokkav. 1, 4313 Sandnes

51 63 19 40

EB Games Stovner

Stovner Senter 3, 0985 Oslo

22 10 37 00

EB Games

Jernbanev. 6, 1400 Ski

64 86 70 03

EB Games

Støperiv. 5, 2010 Strømmen

63 81 50 88

EB Games

Jernbaneg. 1, 3110 Tønsberg

33 33 13 02

EB Games Magasinet

Nedre Storg. 6, 3015 Drammen

32 89 77 00

EB Games Jernbanetorget

Jernbanetorget 6, 0154 Oslo

22 17 70 77

EB Games Ålesund

Grimmerg. 1, 6002 Ålesund

70 12 87 87

Skrevet

Coop OBS på lagunen storsenter i Bergen (mer eller mindre) hadde den ikke til den prisen. Eller det var i hvertfall det dama på elektrisk avdeling sa når eg ringte.

Noen som kan avkrefte det? Vil ikke tro på henne :hrm:

Skrevet (endret)

Bra tilbud, men synes att prisen på PS3'en på lanseringdagen var billig jeg :thumbup:

Se hva du får for pengene, og iløpet av dette året så kommer det spill i fleng

Endret av Toman85
Skrevet

8923964[/snapback]

8924886[/snapback]

Jeg var ikke innom før rett over kl. 20, etter at jeg sluttet på jobb. Det var utsolgt tidligere i uka, ja, og de hadde ikke noen PS3-konsoller stående fremme heller. Det var rimelig tilfeldig at jeg bare dobbeltsjekke ved å spør i den skranken utenfor kassene om de hadde fått inn noen, hu dama ringte og sjekket, og de hadde fått et lite parti og hadde én igjen. Lucky me. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...