Gå til innhold

PS3 tilbud på OBS - 4990

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan hjelpe meg litt ? gikk til innkjøp av en ps3 på Obs i dag :thumbup:

og bruker en component kabel, men bilde blir veldig veldig grønt , noen som veit noe om dette her ? :hmm:

på 360 så bir bilde helt topp!! kjører component der også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp menigsløst for meg nå fordi den mangler spill for meg til å kjøpe en ny konsoll, men vet att det er 2-3 eksklusive spill som kommer i løpet av året så skal jeg ha ny konsoll om det vill koste 5000 eller 10000 gir jeg mere eller mindre blaffen i

8905881[/snapback]

Kommer flere eksklusive spill enn 2-3 før neste år. Dessuten er PS3 en ypperlig multimedia maskin. Ikke at jeg forventer at du skal forstå det som har "Forza 2 will hold the PS3 down, Halo will kill it" i signaturen

Skrevet (endret)

Huff..uansett kor mye eg har lovet meg sjøl å vente med PS3..sitter eg her veldig fristet. Har tom. begynt å saumfare ebay :huh:

Håper dette bare er eit 1 dags ekstrem tilfelle fra min side *kremt*

Endret av Mala
Skrevet

Da var jeg en PS3-konsoll rikere, Resistance: Fall of Man rikere og en ekstra SixAxis-kontroll rikere.

40" LG, Klipsch høytalere. Kunne ikke hatt det festligere.

Å joda, med projektor og 90" lerret så... :cool:

Skrevet
noen som kan hjelpe meg litt ? gikk til innkjøp av en ps3 på Obs i dag  :thumbup:

og bruker en component kabel, men bilde blir veldig veldig grønt , noen som veit noe om dette her ? :hmm: 

8906024[/snapback]

Samme skjedde med meg og RGB kabelen min. Gå inn på display settings og velg hva slags tilkobling du bruker så ordner det seg :thumbup:

Skrevet
noen som kan hjelpe meg litt ? gikk til innkjøp av en ps3 på Obs i dag  :thumbup:

8906024[/snapback]

Samme skjedde med meg og RGB kabelen min. Gå inn på display settings og velg hva slags tilkobling du bruker så ordner det seg :thumbup:

8906236[/snapback]

Har gjort det satt den på 720p grønt bilde enda. :no:

Skrevet

yes. har en monster kabel som jeg brukte på ps2 . gikk inn på den det stod component/ D-terminal så krysset jeg av 720p . nå står det current output resolution 720p . har oppdata siste firmware også..

Skrevet
Jepp menigsløst for meg nå fordi den mangler spill for meg til å kjøpe en ny konsoll, men vet att det er 2-3 eksklusive spill som kommer i løpet av året så skal jeg ha ny konsoll om det vill koste 5000 eller 10000 gir jeg mere eller mindre blaffen i

8905881[/snapback]

Kommer flere eksklusive spill enn 2-3 før neste år. Dessuten er PS3 en ypperlig multimedia maskin. Ikke at jeg forventer at du skal forstå det som har "Forza 2 will hold the PS3 down, Halo will kill it" i signaturen

8906048[/snapback]

Kanskje burde du lese hele signaturen og dessuten når det gjelder 2-3 titler som er ekskusive som intresserer meg er jeg klar over att det kommer flere enn som så men bare 2-3 som vekker min interesse,

Skrevet
obs på rudshøgda har ca 20 stk igjenn

8901260[/snapback]

sikker? mulig det blir en tur dit på meg i mårra da :D

8901462[/snapback]

jada var innom i dag å da hadde dem ca 10-12 stk

8905016[/snapback]

Når du skrev det var jeg der og kjøpte meg ps3 med motor storm :D nå blir 40" m86èn min fornøyd :w00t: blir nok ikke så mye søvn i natt nei :whistle:

Skrevet
Huff..uansett kor mye eg har lovet meg sjøl å vente med PS3..sitter eg her veldig fristet. Har tom. begynt å saumfare ebay :huh:

Håper dette bare er eit 1 dags ekstrem tilfelle fra min side *kremt*

8906217[/snapback]

Nå må du snart sprekke! :p Syns det er på tide.

Skrevet
[

Kanskje burde du lese hele signaturen og dessuten når det gjelder 2-3 titler som er ekskusive som intresserer meg er jeg klar over att det kommer flere enn som så men bare 2-3 som vekker min interesse,

8906465[/snapback]

Slike signaturer er latterlig, sier mye om deg som person :!: Sier det jeg alltid har sagt: FUCK fanboys :p

Skrevet
[

8906465[/snapback]

Slike signaturer er latterlig, sier mye om deg som person :!: Sier det jeg alltid har sagt: FUCK fanboys :p

8913542[/snapback]

Den var god. Jeg oppdaterte signaturen min. Til skrekk og advarsel :cool:

Skrevet (endret)

Slike signaturer er latterlig, sier mye om deg som person :!:  Sier det jeg alltid har sagt: FUCK fanboys :p

8913542[/snapback]

8913636[/snapback]

Host hark,.,,, Sikker på at du ikke vil forandre signaturen din pittelitt?

Eller har du fanboys låst inne i kjelleren i gimp-kostyme(se pulp fiction) som får unngå med jevne mellomrom?

Endret av Darth MToffy
Skrevet
[

8906465[/snapback]

8913542[/snapback]

8913636[/snapback]

Er du sikker på at det var et klokt valg? Det finnes mange mennesker her på internett som er litt eh ... ensomme, og som kanskje vil påstå at en konsoll er best i håp om å få litt uhm ... "oppmerksomhet".

Skrevet
[

8906465[/snapback]

8913542[/snapback]

Og du er liksom ikke PS3 fanboy ?

Skrevet
Kanskje du skal få på deg brillene og lese det jeg skrev en gang til?

8915183[/snapback]

Tror du ikke bør snakke om briller, ser ut som du trenger dem. Å kalle meg en fanboy er som å sammenligne en mus med en elefant.

Pr i dag er prisen på PS3 uinntressang fordi for meg er det INGEN bra spill på den, men det kommer og da er nok 4990 dyrt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...