Gå til innhold

PS3 tilbud på OBS - 4990

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må huske at man kan benytte seg av prisgarantien på dette også da... Kan jo bare spasere inn i vilken som helst elkjøp/lefdal butikk og nevne dette.. :)

Selv venter jeg fortsatt.. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må huske at man kan benytte seg av prisgarantien på dette også da... Kan jo bare spasere inn i vilken som helst elkjøp/lefdal butikk og nevne dette.. :)

Selv venter jeg fortsatt.. :p

8891704[/snapback]

Prisgarantien gjelder kun "normal" pris.

IKKE tilbudspriser, dessuten står det ikke i avisen så blir vansklig og bevise

Skrevet
Takker for svar,

da kjøpte Dr Peedee seg en PS3 rett før stengetid til den nette pris 4.990 kroner. Ikke værst. :)

8890725[/snapback]

Gratulerer og velkommen til "the dark side" som mange sikkert vil kalle det.

Er litt spent på hva du mener om oppskaleringen og hvordan det virker på din 1080p prosjekter.

PS: Hvor bor du og låser du døren om natten :ph34r:

8891142[/snapback]

Oppskaleringen på DVD har jeg ikke fått sjekket ennå.

Ellers har jeg jo sett 1080p innhold fra Xbox 360, samt fra Toshib HD DVD'n og Panasonic Blu-ray spilleren. Så - det store hakesleppet kan nok hende uteblir. Ikke så mange native 1080p rendrede spill til PS3 heller ennå, eller?

Ellers som BD spiller - positivt at den locket seg inn helt automatisk på 1080p 24Hz når den er koblet til projektoren uten noe om og men. Rykkete panoreringer har aldri plaget meg så veldig på Panasonic'n (1080p 60hz), men likevel nice her på PS3 da med 24fps. Videre vurdering av billedkvaliteten - virket som det var noe mere støy i bildet fra PS3?? Får vel gjøre en bedre kalibrering før jeg bestemmer meg om hva jeg synes.

Negativt i forhold til Panasonic'n... PS3 støyer litt, og ikke helt fornøyd med det når jeg ser BD film. Til spill gjør det ikke så mye, men film krever jeg mere av. Får se hva jeg gjør med dette "problemet". Litt manko også på lydmulighetene på PS3 også i forhold til Panasonic'n, men det visste jeg jo om på forhånd.

4990,- DET var nok prisen de skulle lagt seg på ved launch og holdt en par uker som introduksjonsstilbud, og så heller justert opp 500 spenn. Da tror jeg PS3'n hadde solgt enda bedre. Virket slik i samtale med de på OBS i dag i hvert fall.

Skrevet
Å herregud. Skjebnen er ikke glad i meg. På lørdag fikk jeg en bot på ca fem tusen kroner for å ha kjørt for fort, og nå kommer det et veldig fristende tilbud på PS3...

8891691[/snapback]

Høhøhø, den svir da. :p

Skrevet
PS3 til 5 000..... Jeg vil ha :cry:

Gjelder det alle obs butikker? Og hvor lenge?

8892215[/snapback]

Alt står i tråden :D

8892265[/snapback]

Har lest gjennom tråden men var likevel usikker. Sto at det bare var på hypermarked.

Skrevet
---snipp snapp----

8892117[/snapback]

Nå skal jo ifølge testene PS3 stå ganske bra opp mot stand alone spillere. Men er jo ikke overaskende at det er mer muligheter på en stand alone. Men dette er jo noe som lett kan endre seg. Siden de updater med jevne mellomrom, og der legger de ofte in slike ting.

Personlig synes jeg oppskaleringen av DVD er ganske bra. Men nå har jeg bare 32" LCD, så ser kanskje ikke den store forskjellen som deg.

Skrevet

Dr.Peedee, si meg... Hvor høyt tror du støtnivået på PS3 er i dB? Du har sikkert peil nok til å gjette...? Eller? :)

Er du fornøyd med kjøpet ditt?

Skrevet
Dr.Peedee, si meg... Hvor høyt tror du støtnivået på PS3 er i dB? Du har sikkert peil nok til å gjette...? Eller? :)

8892796[/snapback]

Umulig å gjette dB synes jeg. Den bråker mer under BD avspilling enn projektoren som henger nesten rett over hodet mitt. PS3'n står da ca 150-180 cm fra meg. Nå skal det leggges til projektoren min er den stilleste gutten i klassen...

Har ikke testet spill ennå (!), så hvor mye den bråker under spilling veit jeg ikke.

Skulle gjerne hatt en 360 kontroller til den. Så langt tør jeg gå i denne delen av forumet :D . Og det er ikke bare vansak, dessverre. Ellers ser den ut til å virke som den skal.

Hvorvidt jeg blir fornøyd kommer ann på spillene framover. :) Men det er jo mye moro på vei, så vidt jeg forstår.

Skrevet (endret)

Dette var en god deal; 5000 er nok en rimelig hard psykologisk barriere for mange, så klarer de å tyne prisen ned under det åpner det seg opp helt nye kjøpergrupper.

MEN den bør nok ned under 4000 før den er særlig aktuell for massene som en spillkonsoll og ikke bare en 'rimelig priset blu-ray-spiller'.

Endret av TheCooler
Skrevet

8892796[/snapback]

Nå skal det leggges til projektoren min er den stilleste gutten i klassen...

8893966[/snapback]

Tar du den med deg til skolen? :innocent: (beklager, måtte bare...)

Skrevet

Noen som har vært innom Obs på Mariero, Stavanger i dag og sett (evt. kjøpt) at det er PS3-konsoller igjen? Var på Obs på Kvadrat i dag, og de var tomme, så tenkte jeg skulle ta en tur til Mariero nå i kveld, men har vel på følelsen av at de er tomme allerede. Er nok et ganske populært tilbud, samt at jeg nok innbiller meg at hver butikk ikke har så veldig mange konsoller på lager...

Skrevet

Hurra! Den lokale obsen hadde 3 igjen, så jeg ringte og reserverte en. Skal hente den i morgen :)

Vet at det ikke er så mange spill ute enda, men kan jo ta en stund før den er nede i 5000 igjen, og jeg skulle ha en uansett.

Hvilket spill burde jeg kjøpe med? Tenker mest på resistance eller motorstorm. Men hvis det kommer ut noe kult snart venter jeg heller litt.

Skrevet

Ikke så veldig mange spillbare spill ute enda, dessverre. Resistance er vel det beste valget nå etter min mening. I tillegg kommer Rainbow Six: Vegas neste fredag, det er et knallspill, så de som ikke har det på PC/360, burde absolutt vurdere det. I tillegg skal jeg, som tennisgeeken jeg er, ha Virtua Tennis 3. Mange som liker Motorstorm også, men jeg prøvde det, og likte det ikke helt, så jeg dropper hvert fall det.

For øvrig kjøper jeg ikke PS3 nå for spillenes skyld, til det er den for dyr og med for dårlig spillstøtte foreløpig. Jeg kjøper den primært for Blu-Ray-spilleren, som også oppskalerer DVD, og spillkonsollen og multimediesenteret kommer da som en god bonus. 5000-6000 synes jeg er en ganske fair pris for en spillkonsoll med en integrert veldig bra Blu-Ray-spiller, tatt betraktning prisene på Blu-Ray-spillerne. Så for de som er både interessert i å spille og å se Blu-Ray-filmer allerede, så er dette et godt kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...