jallamamba Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg får feil på en (3stk) side jeg har med en filmsnutt. Det er bruken av <embed> som ikke er godtatt tror jeg. Jeg bruker Dreamweaver og det er den som har laget disse kodene... Er det muligheter å bruke noe annet i stedet? Her er en side som jeg får opp feil i validering edit: la til bilde av feilmeldinger Edit2: endret emnetittel da jeg har fått fikset valideringsproblem takket være tipset fra hans3k Nå får jeg validert -men nå virker ikke filmen i Opera, bare FF og IE. Noen Operaeksperter her? Edit3: Tok en ny-installering av Opera -uten å legge inn den gamle Profile mappa (gjorde jeg det så virket ikke film...) så nå var alt i orden Endret 21. juni 2007 av jallamamba
Stian Jacobsen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 <embed> støttes ikke av XHMTL, du er nødt til å bruke <object>
jallamamba Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 (endret) Kan jeg bare bytte tagen da? <embed src="../movies/flofjell1.wmv" width="325" height="290" vspace="50"></embed> blir slik:<object src="../movies/flofjell1.wmv" width="325" height="290" vspace="50"></object> eller? edit: Testet det, og nå er det kun en feilmelding igjen, så det ble jo mye bedre da edit2: uhm, ingen film heller... http://home.ojnorge.com/stryn/pages/flofjell1.html Endret 18. juni 2007 av jallamamba
jallamamba Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 Bye Bye Embed fin artikkel. 8890371[/snapback] Nå fikk jeg det til å funke i IE og FF men ikke i Opera
Ståle Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Far du spilt av andre siders .wmv filer/media player-greier? Eller kan det ha noe med a gjore at Opera ikke skjonner Windowns Media Player-ting?
jallamamba Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 Det er ikke Opera nei, for om jeg går til neste film, så virker det. Har 3 sider med en filmsnutt på. Er kun den første siden jeg har endret koden slik at den valideres nå. Men sluttet å virke i Opera...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå