Gå til innhold

TES: Oblivion ekstremt treg etter at pc'en var av en mn

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, da jeg startet opp igjen på ovlion idag, så tok det hele 7 minutter å loade inn fila :ermm: . vel tenkte jeg, skru ned grafikken å prøv igjen. så nede på mdium tok det like lang tid , og uansett grafikk gikk det like tregt.

all loading tar evig tid.

så formaterer pc'en nå tenkte kanskje det er grunnen.

uansett, er det noen andre som har hatt lignende problemer med oblivion? for meg var dette første gangs tilfellet...

~Xav

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva i alle dager mener du med "formatere inn"? Jeg har aldri hørt uttrykket før. Snakker du om å formatere PCen og reinstallere Windows? Eller installere drivere?

Skrevet

formatere windows og instalere inn alt igjen...

Ok look at it this way:

Jeg satte inn nye komponenter, formaterte "inn" ny OS ( fra home til pro ) og instalerte alle driverne igjen.

Er det uklart nå så la meg snakke med kaffekanna først:P

Skrevet (endret)

Hm, du er åpenbart selvlært på datask. Altså, formatere er noe du gjør med en harddisk før du tar den i bruk, harddisken er en komponent inne i datamaskinen omtrent på størrelse med ei matpakke. Der lagrer du bilder, filmer, musikk, spill og andre dokumenter. Harddisken er *ikke* den store beige kassa, den kalles datamaskin...

Edit: Fikk en flashback til en episode av norske versjonen av beauty and the geek. Blondinen skulle bytte CPU og kalte konsekvent flatskjermen for "datamaskin" og datamaskinen for "kassa" og ble reint ut forbanna når geeken prøvde å korrigere henne. :D

Endret av Kahuna
Skrevet

som sagt: klokka var 8 om morgenen da jeg skrev det /yawn. En trøtt nerd er en ulært nerd. men nå derimot kan jeg si det at je formaterte PC og REINSTALERTE win XP på den ETTEr at jeg hadde satt i nye komponenter :p sorry for alle feiltagelsene ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...