Gå til innhold

Hundrevis er utestengt frå WoW for bruk av bot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quoter bare en liten bit av den syredudens innlegg:

"Om noen skulle glide da så blir altså alle bannet om flere spiller wow."

Vet ikke hvor mange ganger jeg må si dette, men Blizzard banner ikke IP-addresser. Kun kontoer. Hvorfor? Fordi det rett og slett er enklere og mye sikrere.

Så for de som mener at de ble bannet uten å ha glidet, ever........Riiiiight. Er vel akkurat det samme som de med xbox live som aaaaldri hadde modda boksen sin...

Firmaene er ikke dumme. Noen av dere derimot...

Skrevet
Jeg vet ikke helt hva jeg skal eller bør si til dere som er så fordømt imot glider. Dere sammenligner glider med å jukse i cs osv. Dette er en svært dårlig sammenligning og blir å skyte i glasshus i ren praksis når man ser på hvor mange mennesker i alder 20-50 (ja mange spiller wow og er ikke bare fjortiser) som mister jobb og hjem pga Blizzards tåplige restriktive reglement. Glider har desverre ulempen med at goldfarmers ødelegger økonomien (noe som kan løses med tvungen tilatte maxpris på items i spillet), men hva med alle oss som har jobb og barn og elsker wow, vi kan ikke spille wow 10 timer i døgnet. Glider er nyttig. Jeg vet at mange er uenige, men tenk over det. WoW er DESIGNED netopp for å skape avhengighet og derfor liker ikke blizzard glider pga spillerne sitter mindre og spiller aktivt enn å være tvunget til ukevis med leveling. Blizzard holder på kundene på denne måten for å få dem hekta på nye spill senere. Løsningen på gliderproblemet vil da være å øke xp drastisk og gjøre det MYE lettere å levle til 70 samt dette med items vs pris (noe som bør reguleres med en større patch som fixer dette. Har en venn som faktisk jobber med eget firma hver dag og det er svært krevende, han digger wow og er proff for å si det slik (han har levlet mange til 60 manuelt). Han glider for å komme opp i lvl så han kan ha det gøy for levle har han gjort før manuelt og kan hele spillet. Han ble bannet netopp og slutta med wow etter at blizzard stengte 2 kontoer nå og han mista 2-3 fra før og er drittlei hele blizzard etter å ha lagt igjen MASSE penger hos dem. GJ Blizzard, dere mista en kunde og mulig flere pga dette. Mulig at dritungene på forumet her hyler om disse meningene, men de vet ikke bedre før de er tørre bak øra, men det for så være. Blizzard graver sin egen grav og wow blir ødelagt pga Blizzard og ikke grindinga. Synd men sant. Til slutt vil jeg legge inn følgende argument. Se forex på Last Chaos og nye 2moons som kommer. Du kan kjøpe gold, items etc netopp for å SPARE TID. Dette er fremtidens spilling og man betaler ikke bare fordi man har råd, men fordi man ikke har tid i hovedsak. Ikke noe urettferdig i dette synes jeg. Man kan betale for taxi for at man ikke gidder å gå 1 km, samme sak. Betale for tjenester eller la være fordi man ikke vil betale, samme sak. Alle bør ha mulighet å bruke et spill enten de har mye eller lite tid og ikke stenges ute fordi man faktisk tilfeldigvis har jobb og/eller unger som tar mye tid. De som velger å kverulere på dette og sammenligne med at forex skole også tar tid er iallefall ikke gamle nok til denne diskusjonen. Jobb og unger krever faktisk litt mer oppmerksomhet, faktisk... 20/7 sånn ca. 

Takk

8848272[/snapback]

Dette kan kort oppsummerast til: Har ein ikkje tid til wow, så er det rett og slett ikkje spelet for den det gjelder.

Skrevet

Dette kommer fra en som ikke spiller WoW, og har aldri spilt det.

Bruk av bot er juks, er ikke noe og si mot det.

Bare fordi dere vil bli best og få mye bra ting, og ikke har tid betyr ikke det at dere kan bryte reglene til spillet og gjøre ting ujevnt for andre spillere.

Blir som at jeg sier at jeg vil ha lappen, men ikke orker og vente på oppkjøring osv så jeg kjøper lappen hos en litt skummel fyr. Da kan ikke jeg si at det ikke er ulovlig.

Ting som bryter med reglene til spill, er juks, thats it.

Skrevet (endret)

Stakkars Blizzard når Warhammer Online og Age of Conan kommer ut :ohmy:

Og SC2 tror jeg kommer til å bli en flopp, samme spill med bedre grafikk :hmm:

Endret av Hansen
Skrevet

Det KAN ikke bli en flopp når man tenker på den enorme skaren av fans og hypen rundt spillet.

Men det er mektig off topic...

Skrevet
Stakkars Blizzard når Warhammer Online og Age of Conan kommer ut  :ohmy:

8858606[/snapback]

Kommer ikke det ut neste år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...