Gå til innhold

Hundrevis er utestengt frå WoW for bruk av bot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal du ikke være så sikker på, de fleste bottere viste det var utrygt i denne perioden, sikkert mange som tok en liten pause da.

Skrevet
Har masse jeg. Og ja, jeg skal svette, mye. Men blir lei av sånne kommentarer fra nesten hver person som skal slutte. :)

8841198[/snapback]

Du missforstod meg, jeg skal ikke slutte, men dere klager på at boter ødelegger så mye for spillegleden deres, derfor skal dere få lov til å "svette" uten å være plaget av bottere(ihvertfall meg). Jeg fikk en ny account av en kompis. :)

8841321[/snapback]

Finfint.

Skrevet
Personlig syntes jeg botting og exploiting er noe av det morsommere med spillet. Morro å gjøre ting som "ikke er lov", og gjøre noe som ikke er i den vanlige bane.

8842057[/snapback]

Ja, for det er spesielt moro å exploite i BG for å ødelegge for andre spillere. Hva for slags moral er dette? :nei:

Skrevet
Personlig syntes jeg botting og exploiting er noe av det morsommere med spillet. Morro å gjøre ting som "ikke er lov", og gjøre noe som ikke er i den vanlige bane.

8842057[/snapback]

Ja, for det er spesielt moro å exploite i BG for å ødelegge for andre spillere. Hva for slags moral er dette? :nei:

8842107[/snapback]

Kommer ann på, jeg synes det er morro å gå til hyjal (Ikke CoT hyjal , instancen) Etc. det er vel strengt tatt exploiting. Morro å gå under sw, under Orgrimmar, etc. På hvilken måte er botting en exploit og på noen som helst måte morro?

Bra at blizz banner bots.

Skrevet

Hadde akkurat en hunter i guilden som ble banna for botting uten å ha gjort det.

han har hatt noen uker fri fra skolen nå hvor han har konstant farma motes til epic mount.. Det er bra at blizzard banner folk, men de kan gjerne gjøre litt bedre research :mad:

Skrevet
Hadde akkurat en hunter i guilden som ble banna for botting uten å ha gjort det.

han har hatt noen uker fri fra skolen nå hvor han har konstant farma motes til epic mount.. Det er bra at blizzard banner folk, men de kan gjerne gjøre litt bedre research  :mad:

8842510[/snapback]

Utrolig...

Skrevet

han har hatt noen uker fri fra skolen nå hvor han har konstant farma motes til epic mount.. Det er bra at blizzard banner folk, men de kan gjerne gjøre litt bedre research  :mad:

8842510[/snapback]

Vel, man kan aldri være sikker på at de snakker sant når de sier de aldri har bottet. Hva har man å tape på å lyve? Vil tro at Blizzard har særdeles strenge krav så trege som de er med å banne enkelte helt åpenbare botter...

Skrevet (endret)

han har hatt noen uker fri fra skolen nå hvor han har konstant farma motes til epic mount.. Det er bra at blizzard banner folk, men de kan gjerne gjøre litt bedre research   :mad:

8842510[/snapback]

Kjipt hvis det er sant, men det er godt mulig han lyver.

Var en Hunter i gamle guilden min som jeg var utrolig god venn med som ble banna for botting. Han sa han aldri hadde botta og alle trodde på han. Ingen fant ut at han hadde botta før nå for litt siden ett halvt år etter.

Grunnen til at han hadde holdt det hemmelig var fordi han var redd for at hvis han sa at han hadde botta ville folk i guilden mislike han og han ville kanskje bli kasta ut av guilden.

Endret av Hamaestra
Skrevet (endret)

8842510[/snapback]

Kanskje blizzard tenkte han fortjente en lang pause, jeg hadde hvertfall bannet han, det er for hans eget beste :hmm:

Endret av Bruktbilen
Skrevet

8842510[/snapback]

Tja, kanskje han botta og lyver om det til dere. Ikke usannsynlig spør du meg.

Har en kamerat som ble suspenda for botting, men han klarte å snakke seg utav det(det var en annen som botta på hans account).

Skrevet

8842510[/snapback]

Kanskje blizzard tenkte han fortjente en lang pause, jeg hadde hvertfall bannet han, det er for hans eget beste :hmm:

8842805[/snapback]

Folk kan ta ansvar for sine egne handlinger. Vil han spille wow nesten konstant i noen uker, så skal han da faen meg få lov til å gjøre det. Det at folk skal bestemme hva som er bra for andre gjør meg så utrolig forbanna. Mulig det hadde vært for hans eget beste. Men det skal han faen meg få bestemme selv.

Jeg gir faen i om folk botter eller ikke. Det er et spill og ikke noe mer. Hvis noen syntes det er morro å botte for å prøve å lure blizzard, fint for dem. Jeg ser ikke morroa i det, men hva andre ser har ikke en dritt å si. Opp til hver og en å finne det som er morro med et spill.

Skrevet

Blir du banna for botting er det _1_ ting å gjøre:

Bytt passordet ditt, så recall det, så send mail til blizzard "WHY IS MY ACCOUNT BANNED? IT WAS HACKED !! Wasnt me doing it!!"

Blizzard får faktisk på dette :p (Gjort det selv, men ikke om botting men har fått accsa mine perm banna 2 ganger nå)

Blizzard sender deg da mail med "Account may be compromised, please reply to this email with the enclosed info:"

Tar deg kanskje en uke men men, du blir ikke perm banna.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
Pvp bottene mine ble tatt også :(

:D Det er noe jeg er glad for hvertfall. Farma 35k honor i AV i helga, og alltid 5-8 stk. som er afk...

edit: ok :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...