Gå til innhold

Hundrevis er utestengt frå WoW for bruk av bot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flere hundre som ble banna nå...  :cry:

8838820[/snapback]

Du også?

8838847[/snapback]

Botter ikke jeg... Men min lillebror gjør, og han ble bannet.

Skrevet

8838820[/snapback]

Du også?

8838847[/snapback]

8838860[/snapback]

Unnskyld.. :innocent:

Lillebroren din ble EIIDD! :love:

Skrevet

8838820[/snapback]

Du også?

8838847[/snapback]

8838860[/snapback]

Haha slå lillebroren din over hodet fra meg å si "DU FORTJENTE DET"

Skrevet

Synd Blizzard tar dette i bølger, isteden for å bare banne botter etterhvert som de finner dem. Botene rekker å gjøre pumpe inn masse gold i økonomien om de får holde på i en to-tre måneders tid. Hadde derimot boter blitt bannet med engang en GM så det ville den slitt med å komme til level 60 eller hvis de lot mennesker level opp for så å skru på botscript ville den ikke få farmet lenge på level 60.

Skrevet
Synd Blizzard tar dette i bølger, isteden for å bare banne botter etterhvert som de finner dem. Botene rekker å gjøre pumpe inn masse gold i økonomien om de får holde på i en to-tre måneders tid. Hadde derimot boter blitt bannet med engang en GM så det ville den slitt med å komme til level 60 eller hvis de lot mennesker level opp for så å skru på botscript ville den ikke få farmet lenge på level 60.

8838994[/snapback]

Veldig sant, men uten at jeg vet så spørs det vel om Blizzard har folk nok til å gjøre det på den måten. Uansett er det bra at de gjør det på et eller annet tidspunkt. Bottere ødlegger jo spillet til en viss grad. Måtte de alle brenne......IMO seff :mad:

Skrevet (endret)

Får holde meg 100% juksefri på min andre account, begynner å bli lei dette nå..

Kjipt, jeg var den eneste i vennegjengen som ble bannet og har ikke bottet på lenge heller. Jeg vet det var en risk jeg selv tok, men alikevel ikke gøy :p Fikk en 70 mage av en kompis, synd den er troll ellers skulle jeg gearet den opp, satser enten på en 63 priest jeg har på accounten ellers blir det warrior som jeg må levle selv :cry: Blir vel level 70 neste år engang da, vansklig og holde seg unna når man har et program som gjør alt mye lettere. Tror jeg tar og sletter programmet og cd key og hele dritten så jeg ikke faller for fristelsen igjen...

Endret av Tmz
Skrevet

8838820[/snapback]

Du også?

8838847[/snapback]

8838860[/snapback]

En gledelig nyhet.

Skrevet

8838994[/snapback]

Veldig synd. Vi må lide masse i mellomtiden. Selv om det har kommet en report funksjon på fjottene som står og skriker reklame i byene, så kan det ofte gå flere dager før den charactern er vekk. Blizzard må da få den inn fortløpende så de kan disable kontoen? Disable først, deretter etterforske. Sånn burde de gjort det.

Skrevet

Hadde du likt det hvis kontoen din plutselig ble banna i flere ukers tid, bare fordi Blizzard trodde du juksa i spillet? Den måten hade ikke blitt godtatt blant gamere, det skal være visst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...