Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

BEAR er i sin fulle rett til å mene at Halo3 er det dårligste spillet han har spilt. Det er tross alt hans subjektive mening, og ikke en vudering av hans objektive innsyn. Når det er sagt, så synest jeg han har en helt "f*cked up" spill smak, om Halo 3 vitterlig er det dårligste spillet han har spilt. (Likte ikke Halo3 heller, men å kunne si at det er det dårligste spillet jeg har spilt, har jeg nok spilt ALT for mange spill til å kunne gjøre)

 

Nå har jeg og vitterlig begrunnet hvorfor jeg klassifiserer Halo 3 blant de dårligste spillene jeg har spillet ;)

 

Om jeg synes at Halo 3 er det dårligste spillet til nå så har jeg vel ikke det har jeg vel? Det er vel ganske åpenlyst, ikke sant? ;)

 

Og vennligst ikke så tvil om hvor mange spill jeg har spillet, har veldig mange timer spilling, og spill, på baken.

 

Nå må du bestemme deg. Er halo 3 blant de dårligste spillene du har spilt? Eller er det det dårligste? Tittelen i tråden er nemlig "hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forskjellen er jo ganske vesentlig: "Hvilket spill er det DÅRLIGSTE du har prøvd?" Ikke "Hvilket spill underholdt deg minst?"

 

Slikt sett kan jeg si at PES09 underholdt meg midt i rompa, men er det objektivt sett et grusomt dårlig spill av den grunn? NEI!

 

Håpet inderlig alle skjønner denne, hvis ikke bes dere (Bear og gjengen) lage en egen tråd: "Spill som av mange grunner er populære, men som DU personlig ikke ble helt hekta på", eller noe i den duren.

 

Dette har jeg forklart utalje ganger Alex og om du leser litt bak i tråden får du svaret. For å gi deg et hint, det står under frasene hva jeg legger i et dårlig spill.

 

BEAR er i sin fulle rett til å mene at Halo3 er det dårligste spillet han har spilt. Det er tross alt hans subjektive mening, og ikke en vudering av hans objektive innsyn. Når det er sagt, så synest jeg han har en helt "f*cked up" spill smak, om Halo 3 vitterlig er det dårligste spillet han har spilt. (Likte ikke Halo3 heller, men å kunne si at det er det dårligste spillet jeg har spilt, har jeg nok spilt ALT for mange spill til å kunne gjøre)

 

Nå har jeg og vitterlig begrunnet hvorfor jeg klassifiserer Halo 3 blant de dårligste spillene jeg har spillet ;)

 

Om jeg synes at Halo 3 er det dårligste spillet til nå så har jeg vel ikke det har jeg vel? Det er vel ganske åpenlyst, ikke sant? ;)

 

Og vennligst ikke så tvil om hvor mange spill jeg har spillet, har veldig mange timer spilling, og spill, på baken.

 

Nå må du bestemme deg. Er halo 3 blant de dårligste spillene du har spilt? Eller er det det dårligste? Tittelen i tråden er nemlig "hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd".

 

Når du er så flink å bla gjennom sider Urge så bla og til den siden hvor jeg forklarer det litt nærmere.

 

Gjennom alle sidene har jeg kun repetert meg til nå samt at man nå har nok flis til å fyre med for i alle fall 10 kalde nord-norske vintermånder.

Lenke til kommentar

Haha, folk som sier Gears of war eller Halo 3 i denne tråden bør virkelig spille mer spill! :p

 

Jeg er relativt forsiktig med hvilke spill jeg kjøper selv, men når jeg kommer over gode tilbud så er jeg nok mindre nøye. Tror de fleste av oss har plukket opp ett eller annet spill bare fordi det var billig, men kanskje oppdaget i ettertid at det kanskje ikke var verd den 100 lappen allikevel.

 

Dårligste konsoll spillet jeg har spilt? Usikker, har vært igjennom mye boss for å si det sånn. Dårligste jeg har spilt det siste året tror jeg må være det nye Superman spillet, ble fort forferdelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Til alle dykk som seier at Halo 3 er det dårlegaste spelet de nokon gang har spelt, prøv Cold Fear. Ufatteleg kjedeleg og uengasjerande spel. Har aldri gitt opp eit spel så fort før (sjølv om eg gav det ein 2. sjanse òg).

 

Hvorfor skal jeg prøve det når du sier det er så dårlig?

 

Og til dere som så vitterlig ber meg, indirekte eller direkte, om å prøve mer spill. Prøv litt mer lesing, dvs av innlegg i denne tråden. Kunne skjønt deres reaksjoner om jeg hadde sagt "Halo 3 suger omFg!!!!1" men når jeg kommer meg begrunnelse hvorfor jeg klassifiserer det som dårligst, er det da så vanskelig å si "Jeg er ikke enig fordi(...) men det er min mening slik du har din". For meg ser det ut som enkelte her tror de vet mer enn de egentlig gjør, og det er vitterlig ingen her inne som skal fortelle meg hvilken konsollspill jeg skal like og ikke like og hvilken jeg skal kalle dårlig eller ikke dårlig. Herre jerremiasen om jeg skulle gått i taket vær gang noen sa Zelda var dårlig så hadde jeg bod på loftet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...