Gå til innhold

[løst]Netshop har nå hjulpet meg, men det tok lang tid


Anbefalte innlegg

jeg lurer veldig på hvordan i all verden netshop kan poste bilder av noe som helst her, dem vet jo tydeligvis ikke engang hvilket hodesett som er riktig.

 

til netshop:

 

1 send RIKTIG bilde til kunden og SPØR om å få poste dette her på forumet.

 

2 be pent om unnskyldning

 

3 send et nytt sett til kunde uansett årsak til feil på varen, for slik gjør man ikke.

 

 

 

hvis netshop ikke vet hvilke varer som hører til hvem så hvordan skal da kunder som sender varer inn vite at det er riktig vare som blir returnert ??

 

jeg har selv ikke handlet hos netshop siste 6mnd pga dårlig service ved en handel men denne ble i det minste løst da selv om det tok utrolige 8 uker.

 

nei netshop dette er dårlig...

 

 

edit:

37 bruker(e) leser denne tråden (16 gjester og 2 anonyme brukere)

 

dæven døtte ... detta er populære øretelefoner ja

Endret av Hercules
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt på siden her, men hva er denne greia med å koble ørevoks og renslighet? Det er ikke slik at ørevks produseres pga urenslighet.

 

AtW

8780958[/snapback]

 

Nei, men om du vasker ørene dine hver dag, eller flere ganger om dagen så vil det være mindre ørevoks der enn om du ikke vasker ørene i det heletatt

8780988[/snapback]

 

Selvsagt, men å vaske øregangene flere ganger daglig er jo omtrent like meningsfylt som å vaske øyeeplet flere ganger om dagen. Bare fordi det er mindre ørevoks betyr ikke at det er mer renslig.

 

AtW

8781047[/snapback]

 

Nei, men det forhindrer hodetelefoner fra å bli ekle. Jeg har alltid vasket ørene mine FØR jeg har satt inn disse her p.g.a de går så langt inn i øret, det er bare ekkelt når hodetelefoner i myk gummi er seige å dytte inn.

Lenke til kommentar

Trenger jeg i det hele tatt forklare dere hvor tåpelige dere er? Krangler som små unger over en fillesak som dette.

 

A: Kunden har ikke vedlikeholdt øreproppene sine. Eller ørene, alt ettersom. Produktet er altså behandlet dårlig, og kunden har all skyld.

 

B: Netshop lyver angående bildet. De har av en eller annen grunn ikke lyst til å ordne opp i kjøperens problem. De startet med å ignorere kunden, men nå er de dratt ut i det offentlige og MÅ ta opp kampen.

Lenke til kommentar
Trenger jeg i det hele tatt forklare dere hvor tåpelige dere er? Krangler som små unger over en fillesak som dette.

 

A: Kunden har ikke vedlikeholdt øreproppene sine. Eller ørene, alt ettersom. Produktet er altså behandlet dårlig, og kunden har all skyld.

 

B: Netshop lyver angående bildet. De har av en eller annen grunn ikke lyst til å ordne opp i kjøperens problem. De startet med å ignorere kunden, men nå er de dratt ut i det offentlige og MÅ ta opp kampen.

8781258[/snapback]

Har det fallt deg inn at ikke alle svømmer i penger selv om de bor i norge.

 

Hva mener du med A og B, bildet har jo blitt ettertrykkelig motbevist

Lenke til kommentar
Trenger jeg i det hele tatt forklare dere hvor tåpelige dere er? Krangler som små unger over en fillesak som dette.

 

A: Kunden har ikke vedlikeholdt øreproppene sine. Eller ørene, alt ettersom. Produktet er altså behandlet dårlig, og kunden har all skyld.

 

B: Netshop lyver angående bildet. De har av en eller annen grunn ikke lyst til å ordne opp i kjøperens problem. De startet med å ignorere kunden, men nå er de dratt ut i det offentlige og MÅ ta opp kampen.

8781258[/snapback]

Netshops bilder er av sorte headsets. Trådstarter sier han har levert inn hvite :).

 

Ellers så må folk starte å roe seg ned igjen. Husk at denne debatten ikke behøver å flyte ut, la oss diskutere som folk.

Lenke til kommentar
Motbevist på hvilken måte? Har Netshop selv innrømmet at det er falskt? Eller har dere detektivene kommet frem til noe lurt selv?

8781351[/snapback]

 

Som at de er mine... Og at jeg har copy-paste på kvitteringen der det står at de er hvite, men kanskje screen-shot'et fra kvitteringen ikke er bra nok for deg... Les HELE tråden før du uttaler deg er du snill.

Lenke til kommentar
Så jeg skal altså lese 10 sider med drittslenging for å finne ut det, når du like gjerne kan fortelle meg det slik som du nettopp gjorde? :p

 

 

Hvis dette stemmer - DREP Netshop. De har sikkert tenkt "alle monner drar" og håpet på å spare litt penger på å ignorere Micke090.

Kan bli litt vel mye tomprat om han skal forklare situasjonen til hver eneste person som skriver i tråden. Derfor det er smart å vite alle fakta før man kommer med bastante meninger.

 

Som flere andre gleder jeg meg til å høre hva Netshop har å si til dette,ender nok med at de bare gir trådstarter et nytt par og vil se saken som løst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ser at Netshop har ørepropper til 1650.- på ukas tilbud!  :roll:

Veit ikke helt om jeg vil kjøpe, er jo mye penger på en "forbruksvare".

8781570[/snapback]

 

Dette er noe av poenget mitt, for noen er 1650kr ca like mye som 300kr er for meg. Det er ca like mye i forhold til inntekt (Nesten halve månedslønna mi hadde gått med for å kjøpe ett nytt par) Tviler på at noen andre har den situasjonen med det andre settet, men det er mye penger liksom.

 

EDIT: Tror ikke jeg har sett like mange i en tråd siden TPB hadde problemer sist :p

53 bruker(e) leser denne tråden (18 gjester og 1 anonyme brukere)

34 brukere: micke090, fatalicus, culprit, Arodin, Makky, Amriden, grimjoey, cazper_no, Maroder_S, Porki, stdhin, GLRune, jarlerøros, hertugen, WeeR, eLSKer, SvennAndre, Nichlas, Jankee, kjell33, Limstift, Sanchez, nesheim, Malkav, King[nor], Extantitus, Ip dude, LoooK, frank_jarle, Skognisse, Nonst0p, bueno, Magnus Lie, astros

 

EDIT2: Og det stiger, 56 brukere nå.

EDIT3: 60 brukere, om mange tar standpunkt mot netshop p.g.a dette så er dette store teoretiske tap for netshop..... Kjipern det. Det virker også som om de har begynt å ignorere meg igjen, kanskje det igjen skal ta 3 uker før neste svar. Hva skal man måtte gjøre for å få kontakt med et selskap. De burde være takknemlige for at jeg har valgt dem.

Endret av micke090
Lenke til kommentar

Er det noen som med sikkerhet kan si at brukeren "netshop" er representant fra bedriften netshop?

 

Eller kan det være en hvemsomhelst som har fått seg en alvorlig latterkule? Og muligens et alvorlig problem. Med mindre det er lov å sabotere bedrifter på denne måten. Noen som kjenner lovverket på dette området?

Lenke til kommentar
Er det noen som med sikkerhet kan si at brukeren "netshop" er representant fra bedriften netshop?

 

Eller kan det være en hvemsomhelst som har fått seg en alvorlig latterkule? Og muligens et alvorlig problem. Med mindre det er lov å sabotere bedrifter på denne måten. Noen som kjenner lovverket på dette området?

8781622[/snapback]

 

De har identifisert seg selv som Netshop før, og hvem ellers skulle fått tak i bildene som bare jeg og netshop egentlig skal ha. (Jeg fikk mailet fra ***@netshop.no)

Lenke til kommentar

hehe så akkurat for meg hele netshop på hode rundt i kriker og kroker for å finne riktig vare. men kan kanskje være vanskelig når dem ikke har orden i tingene. rart dem ikke har send deg en mail om at dem dessverre har "forlagt" varen din og at dem derfor sender ny vare som erstatning.

 

ville vel kanskje være den letteste måten netshop kunne kommet unna denne saken på nå.

Endret av Hercules
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg tviler på at ørevoks er problemet. Det kan heller virke ut som en stor unskyldning netshop bruker for å slippe unna problemet.

Og spørsmålet er også om hvordan Netshop kan bevise at det ikke er fabrikkfeil.

Men produktene til Netshop er det sikkert aldri noen problemer med :cry:

 

Dessverre så drives det useriøse forhandlere på nettet og. Og når de ikke prøver å ordne opp, så ville jeg holdt meg langt unna dem.

 

Hadde det kun vært en ansatt som hadde hatt en dårlig dag, og at det ble fikset av andre ansatte eller sjefer, så ville troverdigheten til Netshop vært en helt annen.

 

Noe sier meg at de bruker den samme unskyldningen til alle som får problemer med f.eks ørepropper.

 

Min konklusjon: Styr unna Netshop :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Min konklusjon: Styr unna Netshop :thumbdown:

8781929[/snapback]

 

Min konklusjon:

 

Slike tråder er som kumøkk for spyflua. :)

 

Ingen har bevist noenting, hverken bildet fra Netshop, eller "cut&paste" og x antall innlegg i harnisk fra trådstarter, annet enn at vi har en konflikt mellom en kunde og en netshop.

 

Netshop har gjort bommert'en å velge å delta i diskusjonen, for så å trekke seg helt ut = mindre katastrofe med tanke på omdømme.

 

@Netshop/Sven Åge:

Rydd opp i dette!

Svar på beskyldnignene på en klar og ryddig måte.

Returner trådstarters ørepropper prompte vederlagsfritt - uansett skyld.

Lenke til kommentar
jeg lurer veldig på hvordan i all verden netshop kan poste bilder av noe som helst her, dem vet jo tydeligvis ikke engang hvilket hodesett som er riktig.

8781167[/snapback]

Dersom de faktisk var sikre på at det var riktig ser jeg ikke noe galt i det. Når man starter en offentlig skittentøyvask med en nettbutikk, så får man tåle at ens eget skittentøy blir offentliggjort også.

 

Noe mer enn det er det egentlig poengløst å si før man faktisk får en oppklaring fra Netshop.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...