Gå til innhold

Hvilken tråd skal jeg poste i? Les før du poster"


Anbefalte innlegg

Vi har en rekke tråder her i Humor som er samletråder for vanlig forekommende poster, som morsomme bilder, animerte GIFs, lookalikes med mere. Nedenfor finner dere linker til en del av disse trådene. Bruk disse om du skal poste noe av det følgende. Om du ikke finner noen post her som passer kan det allikevel finnes en, bruk gjerne søkefunksjonen først.

 

OBS! Les førsteposten i disse trådene, der står det regler for tråden som er viktige å følge.

 

SnowDOG's Picture humor thread V.3 - tråden for morsomme bilder dere finner på internett. OBS! Det finnes egne tråder for enkelte typer bilder, se nedenfor.

 

Tråd for morsomme GIF-bilder - Dette er tråden for animated GIFs, altså "levende" bilder i GIF-format.

 

Glint presenterer: Lookalikes - tråden for bilder av mennesker som ligner på hverandre (eller på andre skapninger.)

 

Lanka's store : Post Dine Vg-Bilder-tråd - Tråden for bilder av VG-sider hvor bildet fra en sak havner sammen med teksten fra en annen med uønsket (for VG) resultat.

 

teh 1337 image tråd - Bilder som viser ulike varianter av l33t.

 

For de som liker katter.... - Vi har mange katteelskere på forumet, og de har fått en egen tråd for morsomme kattebilder.

 

Den lille filmklipp tråden - Tråden for morsomme filmklipp.

 

Dahle's samling av små spill - Tråden for Flash-spill.

 

Google-leken - Finn det bildet brukeren før deg ba om, og post det sammen med ditt eget ønske.

 

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

 

Godt sagt, svart på en prøve.

 

Sykt dårlige vitser!

 

Du vet du er nerd når..

 

4chan bilde- og diskusjonstråd

 

Kunder på jobben din! - jobberfaringer med kunder

 

Lanka's store : Post dine Vg/Dagbladet-bilder-tråd

 

 

Dersom jeg har glemt noen viktige tråder så send meg en PM. (Eller rapporter tråden det gjelder og be om at den legges til her.) Døde eller feil linker kan også rapporteres.

 

Tidligere stickyer løsnes.

 

Geir smile.gif

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Oppdaterte og la til noen lenker, fjernet en duplikat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...