Aphelion667 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hei! Jeg har akkurat oppdatert firmwaren på min K750i. Når jeg skal bruke kameraet, får jeg beskjeden: «Wrong camera driver version (0.9). Please update camera driver to 4.5 or later» Jeg har googlet dette i en god halvtime nå uten å finne noen som helst løsning! Noen som vet hva som kan gjøres for å fikse dette? Endret 26. mai 2007 av Aphelion667
B4stian Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Etter et søk på Google fant jeg løsningen. 1- Do a Master Reset - Reset All. It is important to back up your contact lists, images, sounds, games etc. since all files will be erased. When it asks for a code, type 0000. Wait untill it is rebooted. 2- Run a update via the SonyEricsson site. If things go correct, it will run smoothly to 100%. 3- When the update is finished, unplug the phone and turn it on. There is a big chance that you will only have English as phone language. When the phone is on, do another Master Reset - Reset All. When the phone is rebooted all languages will be available again.
busch Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 takk skal du ha det der hadde jeg faktisk lurte på vært borti det problem selv men fant ikke helt ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå