Gå til innhold

Spill og kunst på samme arena (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener å tro at Ubisoft tar opp kampen med EA til de grader nå =)

8737137[/snapback]

Understatement antar jeg.

"Alle" de innovative hit'ene de siste åra kommer jo fra Ubisoft.

8737511[/snapback]

tja, company of heroes kom fra THQ, nye comand and conquer fra EA

Half life episode one fra valve, så det er nok andre enn ubisoft som har hatt hitter.

Men vi må ikke glemme at EA har masse faste fans på spill som need for speed, the sims serien etc. :ph34r:

 

Men uansett gleder meg til å se disse spilla =)

Men må runde de jeg har før jeg kjøper nye ^^

Blant annet kanskje starte med half life 2 jeg å :tease:

Lenke til kommentar

ubisoft er et useriøst selskap som ikke bryr seg filla om communitiet rundt spillene sine..

Etter å ha gjort 3-4 bomkjøp i PC-verdenen ser jeg nå at ubisoft ikke er annet enn et konsoll-selskap.

 

Kjøper du onlinespill fra ubi og forventer patcher osv, er det kun fordi du ikke har gjort det før..

Lenke til kommentar
Mener å tro at Ubisoft tar opp kampen med EA til de grader nå =)

8737137[/snapback]

Understatement antar jeg.

"Alle" de innovative hit'ene de siste åra kommer jo fra Ubisoft.

8737511[/snapback]

tja, company of heroes kom fra THQ, nye comand and conquer fra EA

Half life episode one fra valve, så det er nok andre enn ubisoft som har hatt hitter.

Men vi må ikke glemme at EA har masse faste fans på spill som need for speed, the sims serien etc. :ph34r: [klipp]

8737636[/snapback]

Ang. Company of Heroes, har du rett. Jeg sikret meg litt med å skrive alle i anførselstegn. Selvsagt, og heldigvis, er det unntak.

 

C&C var vel hverken en hit eller innovativt dog, uten at jeg kjenner den tittelen altfor godt. Men de 2 firmaene representerer ytterpunkter. Ubisoft leverer sterke innovative titler, mens EA i stor grad lever på reproduksjon.

 

Half-Life1 var i sin tid innovativt og banebrytende (selvom "ingen" fulgte opp i den banen som lå klar). Half-Life 2 er et gjennomarbeidet og tettsittende spill, tettpakket med god underholdning. Episode1, var for meg den sørste skuffelsen i nyere tid (spillmessig selvsagt ;) ). Rett og slett en gørrkjedelig tittel. En første person skyter, hvor de siste ordet er tidvis sterkt fraværende.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...