Gå til innhold

Øyafestivalen 2007, skal du?


Kiruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Billetter selges på Posten og Billettservice.no   

 

Med forbehold om programendringer

 

Festivalpasset:

Festivalpasset koster 1600 + Postens avgifter.  Dette passet gir deg adgang til Middelalderparken onsdag til og med lørdag.  Passet gir deg også fri adgang til de fleste konsertene på Klubbdagen, tirsdag. Det er begrenset kapasitet på de forskjellige klubbene, så her praktiseres et enkelt førstemann-til-mølla prinsipp. Vær tidlig ute og du har krysset av for noen favoritter!  Festivalpasset gir ikke gratis adgang til Øyanatt. Det selges egne billetter til dette arrangementet. Se info om Øyanatt lenger ned på denne siden.  Billetten kan du bytte inn mot armbånd i vår akkrediterings- og billettbod på Youngstorget fra mandag 6. august.

 

 

Festivalpassene for Øyafestivalen 2007 er utsolgt

8847757[/snapback]

 

 

Og jeg har et klistra til kjøleskapet mitt. Mwhaha.

Lenke til kommentar

Vær så snill og endre emnetittelen til Øyafestivalen. Ord delings feil er ikke skøy.

 

Jeg fikk tak i to av de siste dagspassa til torsdag og gleder meg mildt sagt ekstremt til Eagles Of Death Metal, Gogol Bordello, CocoRosie, Sivert Høyem og mange fler. Blir så bra!

 

Ses der.

Lenke til kommentar
LITT kjip festivalgjest du, da.

8874995[/snapback]

 

Egentlig ikke, det blir nok ståing dagen før når jeg skal se Rolling Stones på Valle Hovin og 4-6 timer på betongen på Valle gjør ikke underverker for kroppen :)

 

Og det ender helt sikkert opp med å dra inn lenge før sånn at jeg får med meg en del andre band også...

Lenke til kommentar
LITT kjip festivalgjest du, da.

8874995[/snapback]

 

Egentlig ikke, det blir nok ståing dagen før når jeg skal se Rolling Stones på Valle Hovin og 4-6 timer på betongen på Valle gjør ikke underverker for kroppen :)

8876250[/snapback]

Eg har ikkje noko behov for å stå meir enn nødvendig før Tool. Sjå om eg får kjøpt meg ein klappstol som eg kan drasse rundt. Vil ikkje ha ein konsertopplevelse ødelagt av å ha vondt i beina.

Lenke til kommentar
Sjå om eg får kjøpt meg ein klappstol som eg kan drasse rundt. Vil ikkje ha ein konsertopplevelse ødelagt av å ha vondt i beina.

8880531[/snapback]

 

Makan til whining da. Jeg kan forstå det hvis du har en diagnose av noe slag, men ellers er det ingen unnskyldninger.

 

Kunne tenkt meg en tur på Øya på fredag ja. Litt rart at det er den dagen med best line up, men likevell er det ikke utsolgt for dagspass.

Lenke til kommentar
Sjå om eg får kjøpt meg ein klappstol som eg kan drasse rundt. Vil ikkje ha ein konsertopplevelse ødelagt av å ha vondt i beina.

8880531[/snapback]

 

Makan til whining da. Jeg kan forstå det hvis du har en diagnose av noe slag, men ellers er det ingen unnskyldninger.

 

Kunne tenkt meg en tur på Øya på fredag ja. Litt rart at det er den dagen med best line up, men likevell er det ikke utsolgt for dagspass.

8904093[/snapback]

Eg er på konsert 2-3 ganger i året, har eg ikkje noko glede av å høyre på dei andre bandene så lar eg være. Er ikkje akkurat gratis å reise på tvers av landet.

Lenke til kommentar

Skal en tur på onsdagen og torsdagen for å få med meg Bonde Do Role, NIN og My Midnight Creeps, CocoRosie, Tool og Gogol Bordello. Ser at fredagen ser bra ut også, kunne tenkt meg å få med meg ...And You Will Know Us By the trail of Dead, The Jesus & Mary Chain og Devendra Banhart, men det får bli en annen gang :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...