Gå til innhold

Test av lydisolasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som det står hoss Microplex: Etter å ha prøvd mange forskjellige typer støydempingsmatter valgte Noise Control denne typen. Med tanke på kvaliteten på de andre produktene vi tar inn fra Noise Control fant vi ingen grunn til å prøve ut andre typer.

 

For en stund siden rev jeg ut alt i en bil,der i blandt støydempings matter, de var ganske "porøse" så når du dro fingrene bortover matten avga de små partikler(støv) fra selve materialet i matten. mulig dette er pga det harde "miljøet" rundt matten i en gammel bil (ca 1980 mod), men jeg vil ikke ha en matte i PC'en som "støver"/avgir små partikler til luftstrømmene og legger seg på vifter, kjølere og kortene!

 

Da er det likere med en matte som er grundig testet og sikker, selv om den koster noen kroner mer. Forresten synes jeg utseende på noice-controls matte er brukbart! :smile: Spesielt i forhold til de vanlige mange fargede "skumgummi mattene"!

 

_________________

Just waiting 4 ABIT KG7 & AMD Palomino :cool:

 

[email protected]

 

 

[ Denne Melding var redigert av: arnter på 2001-08-05 00:56 ]

Lenke til kommentar

Faktisk har vi allerede fått NS-matta, jeg sender den videre til Christer for testing i løpet av uka. Jeg skal ikke garantere noen slippdato på den testen, men dere får mase på ham :smile: Husk at posten tar noen dager også, da...

 

Han skal også teste NoVibes drevrammene fra Microplex, og vi har lyst til å gjøre mer ut av støysvake saker etterhvert.

 

I tillegg kommer drømmemaskina vår til å dreie seg en del om støydemping.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Testen av de mattene er nylig avlyst, men ikke fortvil av den grunn, grunnen er nemlig ikke bare at det har tatt lang tid. NC har nemlig laget en ny matte som skal være mer effektiv mot "luftbåren støy", dvs viftestøy, harddisk-hvin og lignende, og vi venter å få den fra Microplex sammen med en rå utgave av Chieftech-kabinettene. NoVibes er utsatt for å komme noenlunde likt som mattetesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...