Gå til innhold

Company Of Heroes, en perle av et spill!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå så vidt startet på dette spillet. Ser at det er et utall av ting å justere på grafikken. Spiller på en ganske så rå laptop med ati mobility Fire GL V5200. Har kjørt opp grafikken ganske bra. Har noen av dere tips til hva man bør justere på av grafiske elementer som gjør at man kan få satt oppløsningen høyest mulig. Regner med at noen av effektene suger CPU men ikke gir så mye reslutat på skjermen som andre ting. Fint om dere har noen tweaking tips til dette spillet.

Skrevet
Og nå med ny expansion skal endelig tyskerene få det de manglet, ordentlig arty og en god gammel jagdpanzer

8669362[/snapback]

Expansion, sier du? Har du noe linker o.l jeg kan få beskue? :-D

Skrevet
spiller eg også:p er helt fantastisk konge gøy..og spelet gir deg en utfordring. er jaggu mykje å holde styr på.

8668782[/snapback]

Veldig mye å holde styr på ja. Bruker å glemme å lage units og oppgradere basen siden jeg er så opphengt i kampene på fronten :) .

Skrevet (endret)
Og nå med ny expansion skal endelig tyskerene få det de manglet, ordentlig arty og en god gammel jagdpanzer

8669362[/snapback]

Expansion, sier du? Har du noe linker o.l jeg kan få beskue? :-D

8670083[/snapback]

Ikke så mye akkurat nå men litt :thumbup:

Tyske enheter

Britiske enheter

Podcast med buggo(dev)

Det er vel ca. det jeg fant nå :yes:

Endret av Filamu
Skrevet

Noen som vet om de har fiksa på nettverkskoden?

Før var den jo helt forferdelig, lagga jo til og med på LAN!

Synd at det er slik, for er jo et fantastisk spill :)

Skrevet

Fantastisk spill, gleder meg veldig til expansion-packen som kommer.

Og nå som nye pcen snart kommer, skal jeg begynne å spille det igjen :fun:

Skrevet (endret)
Dette koster jo bare 100-lappen mange steder? Hva kommer det av? Er det ikke fullversjonene, eller er det fordi det er litt gammelt? Funker dette bra i widescreen?

8674326[/snapback]

Er billig spill ja. Fikk det til 229,- bare en måned etter realease (tror ikke det er skrevet riktig :p ).

Hva det kommer av er jeg ikke sikker på, men Relic er dårlig å tjene penger må jeg si. Trenger ikke CD for å spille spillet så man kan innstalere det samme spillet på så mange pc'er man vil og med hjelp av internett kan man få tak i litt cd-keyer så man kan spille lan sammen.

Dawn of War: Dark Crusade som Relic også har laget trenger man heller ikke CD for å spille og man trenger ikke en gang orginal spillet Dawn of War for å spille det (Dark Crusade er en expansion pack) og om ikke det var nok så får man også Winter Assult unitene med i Dark Cruisade :) .

Funker knall i widescreen :thumbup: .

EDIT: Dawn of War er inkludert hvis du kjøper Company of Heroes.

Endret av oblivion_-__
Skrevet

Dawn of War: Dark Crusade som Relic også har laget trenger man heller ikke CD for å spille og man trenger ikke en gang orginal spillet Dawn of War for å spille det (Dark Crusade er en expansion pack) og om ikke det var nok så får man også Winter Assult unitene med i Dark Cruisade :) .

8674500[/snapback]

det er ikke en expansion pack, det sa de selv, men du trenger dawn of war og winter assult for å bruke de gamle unitsa.

når jeg får ny pc blir det nerding av coh og supreme commander og tusen takk for infoen av unitsa i den nye expantionen:)

Skrevet

Jeg er ikke så glad i strategi spill. Med dette var lett og lære, Gøy og spille :p

Utrolig kult at en man betyr ganske mye :p God grafikk var det og :love:

Skrevet (endret)

8674500[/snapback]

det er ikke en expansion pack, det sa de selv, men du trenger dawn of war og winter assult for å bruke de gamle unitsa.

8674846[/snapback]

Står i hvert fall at det er expansion pack:

Her

Her

Her

Her

Her

Her

Og her

post-99953-1179863899_thumb.jpg

post-99953-1179864248_thumb.jpg

Har en video jeg filmet, men finner ikke minnekort leseren :( . Poster videoen når jeg finner den.

Har flere raser i videon

Endret av oblivion_-__
Skrevet

Hvordan er disse warhammer spillene dere refererer til? Har spilt brettspill/figurutgaven av Warhammer med Store figurer og warhammer 40k epic med forholdsvis små figurer. Husker man skulle sette sammen hærer basert på x antall poeng der hver enhet eller squad kostet y poeng.

Er prinsippet mellom "live" versjonen med figurer og pc versjoene av spillet likt? Eller er det lagt til ekstra regler på pc versjonen?

Det ser da unektelig interessant ut!

Skrevet (endret)

Det er RTS spill (Real Time Strategy). Orker ikke å skrive noe langt om spillet så jeg legger bare til en link til en omtale om spillet:

Omtale

Hvis du vil vite mer er det bare å google :thumbup: .

Endret av oblivion_-__

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...