Gå til innhold

Skole stengt p.g.a. russ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Russ er tøff i mengder, aleine er de heller skvetten.

Problemet kan løses, avikle alt som heter russ.

8632559[/snapback]

Personelig er jeg helt enig med deg der! Av det jeg oppfatter og av det jeg hører så driver russen bare med dank og destruktive handlinger, så synes helt klart at russ burde bli ulovelig i Norge!

Derimot så er det nok ganske urealistisk å forby russ, men det man kan gjøre er å være mye strengere på dette, informere alle elever på skolen om at de IKKE må drikke eddik eller lignene bare fordi russen ber dem om det. Og om noen russ gjør noe mindre uskyldige ting mot andre elever så kan eleven anmelde den russen, og skolen vil støtte vedkommende i hennes/hans sak.

Angående russeknuter så kunne de godt vært omforme til noe mer konstruktivt, men fortsatt noe morsomt.

Lenke til kommentar
Personelig er jeg helt enig med deg der! Av det jeg oppfatter og av det jeg hører så driver russen bare med dank og destruktive handlinger, så synes helt klart at russ burde bli ulovelig i Norge!

8633411[/snapback]

Du har ikke peiling med andre ord.

 

..men det stopper deg tydligvis ikke fra å ha sterke meninger om saken.

Lenke til kommentar
Russ er tøff i mengder, aleine er de heller skvetten.

Dette gjelder jo alle grupper f.eks innvadrere, blitz osv

 

Hva med å holde seg hjemme den dagen og hvorfor ikke ringe politiet ?

 

Kulturen har blitt en ukultur, det handler heller ikke mye mer om feiring etter 12/13 års skolegang lenger, men for det meste bare å drikke. Dessuten er det folk som tjener sykt mye penger på dette.

Lenke til kommentar

Hmm, er var det mange fordommer og rare påstander, hvor mange her inne har vært russ?

Jeg kan nevne at jeg er/var 07 russ.

 

Jeg synes sånne ting som dette er helt mongo og gjøre og gir bare skikkelig russ dårlig rykte.

Og russetiden handler fortsatt om og feste, være litt barnslig og ha det drittfett. En fest som tryvann kommer jeg aldri til og oppleve igjen.

Russen går ikke bare rundt og sløver, (dog kansje dagen derpå :!: ) og tror det er ingen styrer som oppfordrer russen til og gjøre sånt som dette, eller lignende ting. Men det er alltid noen tullinger som ikke skjønner at det kansje er på tide og gi seg med visse "tradisjoner"

 

Angående knuter kan dere se på knutene for Oslo/Akershus her: Knuter

 

Skjønner ikke hvordan og hvorfor man skal lage konstruktiver knuter, russetiden handler om og ha det gøy, ikke hjelpe gamle dager over veien.

Det er 3-4 knuter man kan gjøre hvis man vil leke snill gutt

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Russetiden er eneste muligheten ungdom har til å slå seg litt løs, og det bør de få lov til.

De har da vært flinke til å rydde opp etter seg etterpå når de har rotet litt.

Det at de er litt beruset og spruter vann på folk er da uskyldig, spesielt sett i sammenheng med skolemassakrene i usa.

Isteden for å presse seg gjennom som noe visstnok prøvde seg på, så kunne de isteden tatt seg en fridag og nytt solen.

Hvis hele klasser og store deler av skolen lot vær å møte opp, så hadde man både unngått konfrontasjoner og man kunne slappet av en hel dag.

Hvorfor stresse?

Lenke til kommentar

Det er rett og slett helt forkastelig at sånt kan skje. De skulle vært bura inne hele gjengen. De har ingenting i et sosialt fellsskap å gjøre. Makan til oppførsel, helt bak mål. Steng de inne i de svette russebilene dems og kjør de utfor et stup. Det er mitt råd!

Lenke til kommentar
Russetiden er eneste muligheten ungdom har til å slå seg litt løs, og det bør de få lov til.

De har da vært flinke til å rydde opp etter seg etterpå når de har rotet litt.

Det at de er litt beruset og spruter vann på folk er da uskyldig, spesielt sett i sammenheng med skolemassakrene i usa.

Isteden for å presse seg gjennom som noe visstnok prøvde seg på, så kunne de isteden tatt seg en fridag og nytt solen.

Hvis hele klasser og store deler av skolen lot vær å møte opp, så hadde man både unngått konfrontasjoner og man kunne slappet av en hel dag.

Hvorfor stresse?

8654508[/snapback]

 

Det var vel ikkje snakk om russ som var litt berusa og spruta vatn på folk her. Dei rota vel ein del meir enn "litt" også. Og det er faktisk dei som vil på skulen å lære noko, spesielt kanskje mens russetida pågår og det er eksamen for alle ikkje lenge etter. Det er nok av dagar i mai det ikkje blir undervisning på av andre grunnar, så at russen skal øydelegge fleire er idiotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...