Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/(Worklog) Ford Scorpio 94


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

endelig update.. nå har jeg fixet litt på bilen.. bildene taler for seg.. ( ps power filter ligger i posten ikke lenge før neste update)

 

 

bilder fra modifisering i fangeren til færdig produkt..

 

plagdes en del med releet men fikk til, Til slutt :thumbup:

 

 

slik så det ut da jeg begynte.

 

dsc00565gb4.th.jpg

 

nesten ferdig på ene siden.. ( det var trankt )

 

dsc00567bn2.th.jpg

 

 

ahh endelig gikk lykten inn..

 

dsc00568sensdb4.th.jpg

 

tid for testing.

 

dsc00582sensas8.th.jpg

 

hva syns folket ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Her kan du gå å se Scorpio Norge

 

Forresten blir ny eksos i helga ^^

 

Linken funker ikke

 

Clawhammer: Hvilke størrelse er det på fronthøyttalerne dine? Så ut som dem passa helt perfekt. Kjøpte nye høyttalere til damas Scorpio, og den passa ikke 100, men fikk skrudd den på. Tror det var 5" eller noe om jeg ikke husker feil.

 

Og de pedalene dine, sitter dem eller? Er det sånne avlange plater som du monterer bak pedalen med mutter på? Monterte noen lignende pedaler selv, men de ble så skeive og løse uansett. Datt av tilslutt.

 

Ellers en fet bil du har der :) Mye bruker den på mila? Hvor mye betaler du i forsikring?

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

Clawhammer: Hvilke størrelse er det på fronthøyttalerne dine? Så ut som dem passa helt perfekt. Kjøpte nye høyttalere til damas Scorpio, og den passa ikke 100, men fikk skrudd den på. Tror det var 5" eller noe om jeg ikke husker feil.

 

Og de pedalene dine, sitter dem eller? Er det sånne avlange plater som du monterer bak pedalen med mutter på? Monterte noen lignende pedaler selv, men de ble så skeive og løse uansett. Datt av tilslutt.

 

Ellers en fet bil du har der :) Mye bruker den på mila? Hvor mye betaler du i forsikring?

fornthøytalerene er 5,25" måtte litt modifiserng til ja.. men gikk helt greit. pedalene er skrudd fast sitter som juling.

 

bilen brukte ca 1 liter på mila med 215 dekk men betydelig mye mindre me 185... skal selge bilen nå når jeg skal starte nytt prosjekt.. bilen ligger på auto db...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...